30 w - Translate

မီး-မှုတ်နိုင်တဲ့ စက်ရုပ်ခွေးတွေ

Thermonator လို့ နာမည်ပေးထားတဲ့ ဒီစက်ရုပ်ခွေးတွေဟာ Throwflame ကုမ္မဏီက ထုတ်လုပ်ထားတာပဲဖြစ်ပါတယ်။ မနှစ်ကတည်းက မိတ်ဆက်ခဲ့တာဖြစ်ပြီး ဒီစက်ရုပ်ခွေးတွေဟာ ပုံစံအမျိုးမျိုးဖြင့် မီး-မှုတ်နိုင်ကြောင်းကိုလည်း ပြသခဲ့ကြပါတယ်။ အဲ့ဒီနောက် ကုမ္ပဏီဘက်မှ စက်ရုပ်ခွေးကို ပိုမိုပြီးပြည့်စုံတဲ့ ကိရိယာများနှင့် တပ်ဆင်ပြုပြင်ခဲ့ပြီး လက်ရှိမှာတော့ အမေရိကန်နိုင်ငံမှာ ဒေါ်လာ (၉၄၂၀) ဖြင့် တရားဝင်ဝယ်ယူနိုင်ပြီပဲဖြစ်ပါတယ်။

ကုမ္ပဏီဖက်မှ စတင်မိတ်ဆက်ခဲ့စဉ်က မီး-မှုတ်နိုင်တဲ့ ဒီစက်ရုပ်ခွေးတွေဟာ လူသားတွေအတွက် လက်နက်တစ်ခုမဟုတ်ပဲ တောရိုင်းတိရစ္ဆာန်များထိန်းချုပ်ရန်၊ ရေခဲများကို ဖယ်ရှားရန်နဲ့ ဖျော်ဖြေရေးလုပ်ငန်းအချို့အတွက်သာ ဖြစ်တယ်လို့ ပြောကြားခဲ့ပါတယ်။

ဒီစက်ရုပ်ခွေးတွေက ပေ ၃၀ အကွာအဝေးမှာရှိတဲ့ ဂျက်လေယာဉ်များကိုတောင် မီး-မှုတ်နိုင်ပြီး ညအချိန်နဲ့ အမှောင်နေရာများမှာ လေဆာ၊ ဓါတ်မီးပုံစံနဲ့လည်း အသုံးပြုနိုင်မှာပါ။ စက်ရုပ်ခွေးတွေကို စမတ်ဖုန်းကတဆင့် Wifi, Bluetooth တို့နဲ့ထိန်းချုပ်နိုင်ပြီး ၁ နာရီ ဘတ်ထရီအားခံပါတယ်။

လက်ရှိမှာတော့ ဒီစက်ရုပ်ခွေးအပေါ် ကောင်းတဲ့မှတ်ချက်တွေလည်း များသလို အန္တရာယ်ဖြစ်စေနိုင်တဲ့ အကြောင်းအရင်းတွေကိုလည်း ပြောနေကြပါတယ်။ မိတ်ဆွေတို့ရော မီး-မှုတ်နိုင်တဲ့ ဒီစက်ရုပ်ခွေးအပေါ် ထင်မြင်မိတာလေးတွေ ပြောသွားပေးခဲ့ပါဦး။

image
30 w - Translate

5G ထက် အဆ ၂၀ မြန်တဲ့ 6G wireless ကိရိယာတစ်ခုကို ဂျပန်လုပ်ငန်းစုတွေ ဖန်တီး

ဂျပန်နိုင်ငံမှ ဆက်သွယ်ရေးလုပ်ငန်းစုတွေ ပူးပေါင်းထားတဲ့ အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုဟာ 5G ထက် အဆ ၂၀ မြန်တဲ့ 6G wireless ကိရိယာတစ်ခု ဖန်တီးခဲ့ပါတယ်။ အဲဒီကိရိယာဟာ ပေ ၃၃၀ အကွာအဝေးအတွင်း တစ်စက္ကန့်ကို 100 gigabits (Gbps)နှုန်း ဒေတာတွေ ပို့လွှတ်နိုင်စွမ်းရှိတယ်လို့ ဆိုပါတယ်။

DOCOMO ၊ NTT Corporation ၊ NEC Corporation ၊ Fujitsu လုပ်ငန်းစုတွေ ပူးပေါင်းထားတဲ့ အဖွဲ့အစည်းဟာ ၂၀၂၁ ခုနှစ်ကတည်းက 6G ကိရိယာကို သုတေသနပြု၊ ဖန်တီးခဲ့ကြတာပါ။

Ref: Japan develops world’s first 6G device that’s 20 times faster than 5G

image

which one is your favorite?

flowerlover

Cat joke be like

your favorite hair style

30 w - Translate

Alesund, Norway 💙💙💙💙

image
30 w - Translate

Google က Apple ရဲ့ iPhone , iPad , Mac တွေပေါ်မှာ Default Search Engine ဖြစ်ဖို့ နှစ်စဉ် ဒေါ်လာတွေပေးနေရပါသတဲ့

2022 တုန်းက 10 Billion လောက်သတင်းထွက်ခဲ့ပေမဲ့ အခုသတင်းကတော့ 20 Billion တောင်ပေးနေရတာဆိုတော့ သိပ်မများတဲ့အချိန်အတွင်းမှာ 2 ဆ လောက်ပိုပေးနေရပုံပဲ

Google နဲ့ Apple တို့ရဲ့ ဇာတ်လမ်းလေးက 2002 ခုနှစ်ထဲကစတာပါတဲ့ Apple Devices ပေါ်မှာ Default Search Engine ဆို Google ဖြစ်နေတာ နှစ် ၂၀ ကျော်ပါပြီ

Microsoft Bing နဲ့ Apple ၊ Google တို့ရဲ့ သုံးပွင့်ဆိုင် ဇာတ်လမ်းလေးလဲရှိခဲ့ပါသေးတယ် Apple ၊ Google တို့ ပူးပေါင်းနေမှုကြောင့် Bing က ယှဉ််မရဖြစ်နေတယ်လို့ Microsoft CEO ကပြောခဲ့တာပါ

တစ်ချိန်တုန်းကလဲ Bing ဘက်က Apple စီကို ရောင်းချချင်ပေမဲ့ Apple က ငြင်းဆန်ပြီး ပြန်ပြောခဲ့တာ Bing ဘက်ကနေ အမှီလိုက်နိုင်တဲ့ အနေအထားမျိုးမရှိမှာစိုးရိမ်ခဲ့သလို Apple သုံးသူတွေကလဲ Google ကသာ အကောင်းဆုံးဖြစ်တယ်လို့ ထင်နေကြတာဆိုပြီး တုံ့ပြန်ခဲ့တာပါ

image
30 w - Translate

" #value_driven_marketing "

Marketing လို့ကြားလိုက်တာနဲ့ လူတိုင်းမြင်တာကတော့ အပြင်တွေထွက်၊ Customers တွေဝယ်အောင် မြူဆွယ်၊ တစ်နည်းအားဖြင့် ဈေးရောင်းကြတယ်ပေါ့။

တကယ်တမ်း Marketing ပြုလုပ်ရာမှာ မိမိကုမ္ပဏီ အရောင်းတက်ဖို့ Brand ကို Market ထဲထိုးဖောက်ဝင်ရောက်ရတယ်၊ ကုမ္ပဏီရဲ့ စီးပွားရေးဈေးကွက် အတွင်းမှာပဲ Customers တွေ အမြဲရှိနေအောင်၊ ဝယ်ဖြစ်အောင် ကြိုးစားရတယ်။

နောက်ထပ် Customer Retention ရအောင် Promotion တွေ လုပ်ရမယ်၊ ပြောရရင်တော့ အကောင်းဆုံးဖြစ်တဲ့ Strategy တွေကို အသုံးချပြီး အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း၊
ထုတ်ကုန် ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်အောင် ဆောင်ရွက်ခြင်း စတဲ့ အရာတွေပါဝင်ပါတယ်။

Marketing သမားတွေဘာလုပ်ရတာလဲ ?

Marketer တွေရဲ့အလုပ်က မိမိ Target ထားတဲ့ Customer Focus Groups, မိမိကုမ္ပဏီရဲ့ Product, Services နဲ့အညီ အကောင်းမွန်ဆုံး Strategy ကို ဖန်တီးတည်ဆောက် ကြရတယ်၊ အကောင်အထည်ဖော်ကြတယ်။

ဘယ်လိုမျိုး Strategy တွေကို အသုံးပြုသင့်တယ် ဆိုတဲ့ ဆုံးဖြတ်ချက်တွေကတော့ Marketer တစ်ယောက်နဲ့ တစ်
ယောက် ကွဲပြားခြားနားကြပါတယ်။

ဒီထက်အရေးကြီးတာက မိမိ Customers တွေရဲ့ Daily Lifestyle ကို အကျိုးရှိစေမယ့် အစီအစဉ်တွေကတဆင့် ကိုယ့်ရဲ့ Product and Services ကို အမြဲတမ်းဝယ် အသုံးပြုဖြစ်အောင်၊ TOM (Top of Mind) ဖြစ်အောင်
လုပ်ဆောင်ဖို့လည်း အရေးတကြီး လိုအပ်ပါသေးတယ်။ အဲဒီအခါမှာ Marketer တွေအနေနဲ့ Customer တွေကို Value Added ဖြစ်စေမယ့် Information တွေပေးခြင်း၊ Unique Value တည်ဆောက်ထားခြင်းက များစွာအရေး
ကြီးတဲ့ အခန်းကဏ္ဍပဲဖြစ်ပါတယ်။

Sales တက်ဖို့ Marketer တွေ ဘာလုပ်ကြလဲ ?

Value Driven Marketing ပြုလုပ်ရာမှာ ဈေးဝယ်သူတွေဟာ မိမိကုမ္ပဏီက ထုတ်ကုန်နဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေကိုပဲ စဉ်ဆက်မပြတ် အမြဲတမ်း အားပေးအောင် အကောင်းဆုံး ဆောင်ရွက်နိုင်ရမှာပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ ခဏခဏလာဝယ်ဖို့နဲ့
Sales တက်ဖို့ဆိုတာ မိမိ ကုန်အမှတ်တံဆိပ်အပေါ် Loyalty ရှိနေမှ ရမှာဖြစ်ပါတယ်။

Shopping Experience ကောင်းတစ်ခုပေးနိုင်ဖို့ Product ထိတွေ့နေရတဲ့ နေရာတွေ အားလုံးမှာ အစစအရာရာ သတိထားရပါတယ်။

Value-Driven Marketing ဆိုတာ -

✅ ဈေးကွက်ရှာဖွေရေး ပြုလုပ်ရာမှာ စဉ်းစားသုံးသပ်သင့်တဲ့ အခြေခံကျတဲ့အရာတစ်ခု ဖြစ်ခြင်း။

✅ မိမိရဲ့ Brand ကို သိရှိစေခြင်း။

✅ Customers တွေရဲ့ Awareness ကောင်းကောင်းရအောင် မိမိရဲ့ Brand Direction အပေါ်မူတည်ပြီး လိုအပ်တဲ့ Tactics တွေပြုလုပ်ခြင်း။

✅ Loyalty တည်ဆောက်ခြင်း။ Loyalty တည်ဆောက်ရာမှာလည်း Short-term ရော Long-term အတွက်ပါ သုံးသပ်ဖို့ လိုအပ်ခြင်း။

✅ Potential Customers တွေအတွက် Positive Moment တွေဖန်တီးပေးခြင်း။

ဥပမာ- သင်္ကြန်မကျခင် ပိတောက်ပန်းနဲ့အလှဆင်တာမျိုး။

✅ Events များ ဖန်တီးပြုလုပ်ပေးခြင်း။

✅ Department အလိုက်ညှိနှိုင်းပြီး နှစ်ဦးနှစ်ဖက် အကျိုးရှိစေနိုင်တဲ့ Promotion များ ဖန်တီးပေးခြင်း။

အခုပြောပြသွားတဲ့ အကြောင်းအရာတွေဟာ Value-driven Marketing နဲ့ ပတ်သက်ပြီး အခြေခံ သိထားသင့်တဲ့ အကြောင်းခြင်းရာတွေပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

ဘယ်လိုမျိုး Strategy တွေ၊ Tactics တွေနဲ့ ဆောင်ရွက်တယ် ဆိုတာကတော့ ကိုယ့်ရဲ့ Product/ Services Brand တွေအပေါ် မူတည်ပြီး ကွဲပြား ခြားနားနိုင်ပါတယ်။

အများနဲ့မတူ Value Differentiate လုပ်နိုင်မယ်ဆိုရင်တော့ အကောင်းဆုံးပဲ ဖြစ်ပါတယ်။

မိမိ ကုမ္ပဏီကို Value တည်ဆောက်ရင်း တွန်းအားပေးတိုးတက်လာအောင် မြှင့်တင်ကာ ကုမ္ပဏီအနာဂတ်အောင်မြင်မှုကို ရရှိအောင်လုပ်ကိုင်ကြဖို့ အမှန်တကယ်လိုအပ်ပါတယ်။

image
30 w - Translate

Foreign Exchange မှာကိုယ်ကမကျွမ်းကျင်လို့ ကျွမ်းကျင်မည်ဟုထင်ရသောသူများထံတွင် အကြံဥာဏ်ယူတော့မည်ဆိုလျှင်
ဤအချက်များကို လိုက်နာပါ ။

Analyse လုပ်ပေးမည့်သူ တစ်ယောက်တည်းထားပါ ။
ထိုသူ၏ အကြံပေးချက်အတိုင်း ဆယ်ကြိမ်ထက်မက
လိုက်ပါလုပ်ဆောင်ပါ ။
ကိုယ့်အတွက် အကျိုးများသလား နည်းသလား သုံးသပ်၍
ရလာဒ်ကောင်းလျှင် ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ပါ ။
မကောင်းလျှင် နောက်တစ်ယောက်ပြောင်းပါ။
Analyser များသည် နတ်ဘုရားမဟုတ်ပါ ။
လေ့လာထားသူ လေ့လာနေဆဲသူတွေသာ ဖြစ်ပါသည်။
ထို့ကြောင့် ရာနှုန်းပြည့်မှန်ကန်နိုင်မည် မဟုတ်ပါ ။
ဆယ်ကြိမ်တွင် ခုနှစ်ကြိမ် မှန်ကန်ပါက
ရာနှုန်းပြည့်သည်ဟုပင်ဆိုနိုင်သည် ။

လက်စွဲမထားပဲ တစ်ကြိမ်နှစ်ကြိမ်မှားယုံမျှဖြင့်
ဟိုလူပြောင်း ဒီလူပြောင်းပါက
သေမဲ့အပတ်မှစစ်ထဲလိုက်
ငနီပါလှေမှောက် စကားပုံတွေထဲက
ကိုယ်တိုင်ငနီဖြစ်မှန်းမသိ ဖြစ်နေမှာ အမှန်ပင် ။

ကိုယ့်ကိုကိုယ် ငနီလို့သဘောပေါက်မိတာက
သိပ်အရေးမကြီး ။ အရှုံးများလာပြီး Forex ကြီးသည်
Gambling တစ်ခုသာသာပါ ဆိုတဲ့အတွေးများဝင်သွားရင်ဖြင့်
ကမ္ဘာအရပ်ရပ်မှာရှိနေတဲ့ Economists ကြီးများကို
အားနာစရာကောင်းလှပါသည် ။

မှတ်ချက်...

🔥🔥 သင့်ကြောင့်လှေမမှောက်ပါစေနှင့် 🔥🔥