9 w - Translate

COTD // Ford Mustang GTD🇺🇸
Ford လိုမျိုး အရာရာကို စီးပွားတွက် တွက်လေ့ရှိတဲ့ U.S. Automobile Powerhouse ကနေ motorsports-direct ဆင်းသက်လာတဲ့ GT3 ကားတစ်စီး ထွက်မယ်လို့ ဘယ်သူကမှ ထင်မထားချိန် ဗြုန်းစားကြီး မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ Mustang GTD။ Corvette ကလို mid-engined flatplane V8 European Recipe အတိုင်း မချက်ပြုတ်ဘဲ အမေရိကန် မာဆယ်စစ်စစ်ကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းရင်း 5.2L Supercharged 'Predator' V8 အင်ဂျင်နှင့်အတူ Porsche အား ရင်ဘောင်တန်းနိုင်တဲ့ DRS-wing တို့ပါဝင်သော supercar-killer Mustang
Mustang GTD အကြောင်းဖတ်ရှုရန် - https://bit.ly/3LYKWA2
Engine: V8
Displacement: 5.2L
Induction: Supercharged
Type: Supercharged Crossplane Crankshaft V8
Horsepower: over 800 hp (estimated)
Torque: over 700 lb-ft (estimated)
Acceleration: 0-60 mph around 2.8 seconds (estimated)
Top Speed: 190+ mph (estimated)
Nurburgring Lap Time: TBD ( to be expected around sub 7 mins)

image
9 w - Translate

COTD // Ford Mustang GTD🇺🇸
Ford လိုမျိုး အရာရာကို စီးပွားတွက် တွက်လေ့ရှိတဲ့ U.S. Automobile Powerhouse ကနေ motorsports-direct ဆင်းသက်လာတဲ့ GT3 ကားတစ်စီး ထွက်မယ်လို့ ဘယ်သူကမှ ထင်မထားချိန် ဗြုန်းစားကြီး မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ Mustang GTD။ Corvette ကလို mid-engined flatplane V8 European Recipe အတိုင်း မချက်ပြုတ်ဘဲ အမေရိကန် မာဆယ်စစ်စစ်ကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းရင်း 5.2L Supercharged 'Predator' V8 အင်ဂျင်နှင့်အတူ Porsche အား ရင်ဘောင်တန်းနိုင်တဲ့ DRS-wing တို့ပါဝင်သော supercar-killer Mustang
Mustang GTD အကြောင်းဖတ်ရှုရန် - https://bit.ly/3LYKWA2
Engine: V8
Displacement: 5.2L
Induction: Supercharged
Type: Supercharged Crossplane Crankshaft V8
Horsepower: over 800 hp (estimated)
Torque: over 700 lb-ft (estimated)
Acceleration: 0-60 mph around 2.8 seconds (estimated)
Top Speed: 190+ mph (estimated)
Nurburgring Lap Time: TBD ( to be expected around sub 7 mins)

image
9 w - Translate

COTD // Ford Mustang GTD🇺🇸
Ford လိုမျိုး အရာရာကို စီးပွားတွက် တွက်လေ့ရှိတဲ့ U.S. Automobile Powerhouse ကနေ motorsports-direct ဆင်းသက်လာတဲ့ GT3 ကားတစ်စီး ထွက်မယ်လို့ ဘယ်သူကမှ ထင်မထားချိန် ဗြုန်းစားကြီး မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ Mustang GTD။ Corvette ကလို mid-engined flatplane V8 European Recipe အတိုင်း မချက်ပြုတ်ဘဲ အမေရိကန် မာဆယ်စစ်စစ်ကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းရင်း 5.2L Supercharged 'Predator' V8 အင်ဂျင်နှင့်အတူ Porsche အား ရင်ဘောင်တန်းနိုင်တဲ့ DRS-wing တို့ပါဝင်သော supercar-killer Mustang
Mustang GTD အကြောင်းဖတ်ရှုရန် - https://bit.ly/3LYKWA2
Engine: V8
Displacement: 5.2L
Induction: Supercharged
Type: Supercharged Crossplane Crankshaft V8
Horsepower: over 800 hp (estimated)
Torque: over 700 lb-ft (estimated)
Acceleration: 0-60 mph around 2.8 seconds (estimated)
Top Speed: 190+ mph (estimated)
Nurburgring Lap Time: TBD ( to be expected around sub 7 mins)

image
9 w - Translate

COTD // Ford Mustang GTD🇺🇸
Ford လိုမျိုး အရာရာကို စီးပွားတွက် တွက်လေ့ရှိတဲ့ U.S. Automobile Powerhouse ကနေ motorsports-direct ဆင်းသက်လာတဲ့ GT3 ကားတစ်စီး ထွက်မယ်လို့ ဘယ်သူကမှ ထင်မထားချိန် ဗြုန်းစားကြီး မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ Mustang GTD။ Corvette ကလို mid-engined flatplane V8 European Recipe အတိုင်း မချက်ပြုတ်ဘဲ အမေရိကန် မာဆယ်စစ်စစ်ကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းရင်း 5.2L Supercharged 'Predator' V8 အင်ဂျင်နှင့်အတူ Porsche အား ရင်ဘောင်တန်းနိုင်တဲ့ DRS-wing တို့ပါဝင်သော supercar-killer Mustang
Mustang GTD အကြောင်းဖတ်ရှုရန် - https://bit.ly/3LYKWA2
Engine: V8
Displacement: 5.2L
Induction: Supercharged
Type: Supercharged Crossplane Crankshaft V8
Horsepower: over 800 hp (estimated)
Torque: over 700 lb-ft (estimated)
Acceleration: 0-60 mph around 2.8 seconds (estimated)
Top Speed: 190+ mph (estimated)
Nurburgring Lap Time: TBD ( to be expected around sub 7 mins)

image
9 w - Translate

COTD // Ford Mustang GTD🇺🇸
Ford လိုမျိုး အရာရာကို စီးပွားတွက် တွက်လေ့ရှိတဲ့ U.S. Automobile Powerhouse ကနေ motorsports-direct ဆင်းသက်လာတဲ့ GT3 ကားတစ်စီး ထွက်မယ်လို့ ဘယ်သူကမှ ထင်မထားချိန် ဗြုန်းစားကြီး မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ Mustang GTD။ Corvette ကလို mid-engined flatplane V8 European Recipe အတိုင်း မချက်ပြုတ်ဘဲ အမေရိကန် မာဆယ်စစ်စစ်ကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းရင်း 5.2L Supercharged 'Predator' V8 အင်ဂျင်နှင့်အတူ Porsche အား ရင်ဘောင်တန်းနိုင်တဲ့ DRS-wing တို့ပါဝင်သော supercar-killer Mustang
Mustang GTD အကြောင်းဖတ်ရှုရန် - https://bit.ly/3LYKWA2
Engine: V8
Displacement: 5.2L
Induction: Supercharged
Type: Supercharged Crossplane Crankshaft V8
Horsepower: over 800 hp (estimated)
Torque: over 700 lb-ft (estimated)
Acceleration: 0-60 mph around 2.8 seconds (estimated)
Top Speed: 190+ mph (estimated)
Nurburgring Lap Time: TBD ( to be expected around sub 7 mins)

image
image
image
image
9 w - Translate

“ ယူရိုပါလိဂ်ပြိုင်ပွဲမှာ ချန်ပီယံ ဖြစ်တဲ့သူက နောက်ရာသီမှာ ချန်ပီယံလိဂ် ဝင်ခွင့်ရတာမျိုးက မဖြစ်သင့်ပါဘူး။ ယူရိုပါလိဂ်ကို အော်တို ပြန်ပြီး ဝင်ခွင့်ရတာမျိုးပဲ ဖြစ်သင့်ပါတယ်။ အထူးသဖြင့် ချန်ပီယံလိဂ်ကို ငါးသင်းအထိ ကန်ခွင့်ရှိနေတဲ့ လိဂ်က အသင်းဖြစ်နေတယ်ဆိုရင်ပေါ့ “
🗣️ လေးလေးဝင်း

image
9 w - Translate

ဖုန်းဝယ်ရင် ဘက်ထရီ case ပါ တွဲဝယ်ရမယ့်ကိန်း
အချောဆုံး မိန်းကလေး ပိုင်ချင်တာနဲ့ အပါးဆုံး iPhone ကိုင်ချင်တာက ပြဿနာရှိတတ်ပါတယ်။
၂၀၂၅ မှာ ထွက်မယ့် အပါးဆုံးနဲ့ အလှဆုံးဆိုတဲ့ iPhone ကို ကိုင်ချင်ရင်လည်း စွန့်စားရမှာတွေ အများကြီးပါ။ ၅.၅ မီလီမီတာ (၀.၂ လက်မ) ပါးလျပ်လျပ်လေးက ဘော်ဒီကွေးညွှတ်လွယ်နိုင်သလို တအားပါးအောင်လုပ်ထားလို့ ဘက်ထရီလည်း ဝိတ်လျှော့ထားနိုင်ပါတယ်။
Apple ရဲ့ internal testing မှာကိုပဲ iPhone Air မော်ဒယ်သစ်ကို တစ်နေ့တာ အားပြန်သွင်းစရာမလိုဘဲ သုံးနိုင်တဲ့ user ရာခိုင်နှုန်းက ၆၀ နဲ့ ၇၀% ကြားပဲ ရှိပါတယ်။ သဘောက iPhone 17 Air သုံးသူ အများစုကတော့ နေ့ပိုင်း သုံးဖို့ ပြန်အားသွင်းစရာမလိုဘူးဆိုတာပါ။
နှိုင်းယှဉ်စရာရှိတာက အခု လက်ရှိ iPhone မော်ဒယ်တွေမှာ တစ်ခါအားအပြည့်သွင်းထားရင် တစ်နေ့လုံး သုံးနိုင်တဲ့ အသုံးပြုသူဦးရေ % က ၈၀ ကနေ ၉၀% အထိ ရှိပါတယ်။ Air မော်ဒယ်အနေနဲ့ battery life မှာ တော်တော်လေး ပြောစရာဖြစ်မှာပါ။
ဒါကြောင့်ပဲ Apple က iPhone 17 Air ကို ဘက်ထရီအသုံးခံအောင် battery case ထည့်ရောင်းဖို့ စဉ်းစားနေတယ်လို့ သတင်းတွေ ထွက်နေပါတယ်။ USB-C port သုံး iPhone 15 ထွက်လာပြီးကတည်းက Lightning port တပ် MagSafe Battery Pack နဲ့ MagSafe Duo Charger တွေ ဆက်မထုတ်တော့ဘဲ ရပ်ဆိုင်းခဲ့တာပါ။
အခုတိုင်းဆို USB-C ပါတဲ့ MagSafe တွေ တွေ့လာရနိုင်ပါတယ်။ iPhone 17 Air ကတော့ အဆန်းကြီး ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။ ကျောဘက်ကင်မရာလည်း တစ်လုံးတည်း ၊ speaker လည်း တစ်လုံးပဲ ပါနိုင်သလို SIM card ပေါက်လည်း ဖျောက်လာနိုင်လို့ပါ။
တရားဝင်မိတ်ဆက်တာကတော့ ပုံမှန်အတိုင်း စက်တင်ဘာလထဲမှာပဲ ဖြစ်ဖို့ ရှိပါတယ်

image
9 w - Translate

ပုတ်သင်တစ်ကောင် မီးမှုတ်တိုင်း နဂါးမဖြစ်နိုင်
လွန်ခဲ့တဲ့ (၆) နှစ်တုန်းက၊ ယခုလို August လထဲ၊ ယခုတွေ့မြင်နေရတဲ့ SL680 Monogram ကို global unveil လုပ်သောချိန်မှာဘဲ မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ Vision Mercedes-MAYBACH 6 concept ကို မှတ်မိကြသေးလားဗျ? Mercedes-lineup ထဲ မည်သည့်မော်ဒယ်နှင့်မှ မတူညီတဲ့ ဒီဇိုင်း၊ အမှတ်မှားစရာမလိုလောက်အောင်ပင် ထင်ရှားသိသာတဲ့ MAYBACH တစ်စီး overall profile ကို ရရှိထားတဲ့ concept ကားတစ်စီးပါ။ SL300 လိုမျိုး Mercedes ရဲ့ motorsports pedigree ကို စတင်ခဲ့တဲ့ ဂန္တဝင် benz တစ်စီးရဲ့ gullwing doors များအပြင် teardrop shape နောက်ဖင် slop ကိုပါ ထည့်သွင်းဖန်တီးထားတာကြောင့် အနာဂတ်မှာ MAYBACH တံဆိပ် SL တစ်စီး ထွက်လာတဲ့အခါ ဒီလိုဘဲလားဆိုပြီးတောင် စိတ်ကူးမိလိုက်သေးတယ်။ And then we got this!
စာဖတ်သူတို့မှာလည်း ကိုယ်ပိုင်အမြင်နှင့် လွတ်လပ်စွာ ကွဲလွဲခွင့်ရှိသလို ကျွန်တော့်မှာလည်း အမြင်လေးတွေ မတူတာမလို့ အဖွဲ့နှစ်ခု မကွဲခင် heads up ပေးချင်ပါတယ်။ မနေ့တုန်းက မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ MAYBACH SL680 Monogram ကို ကျွန်တော် လုံးဝ (လုံးဝ) သဘောမကျမိပါဘူး၊ မျက်စိထဲ SL တစ်စီးလို့သာ ဆက်မြင်နေပြီး MAYBACH တစ်စီးပါလို့ (လုံးဝ) ခွဲထွက်ပြီး မခံစားမိဘူးဗျ။ ကိုယ်တိုင်လည်း Luxury Segment က မော်ဒယ်များနှင့် ပတ်သတ်ရင် knowledge နည်းပါးသလို MAYBACH အလှကို မမြင်တတ်လို့ နေပါလိမ့်မယ်။ သို့ပေမယ့် ဘာကြောင့် သဘာမကျမိတဲ့ အချက်တွေကို ပြောပြပေးသွားပါမယ်။ အကယ်လို့ စာဖတ်သူက ကျွန်တော်နှင့် ဆန့်ကျင်ဘက်ဆိုရင် ဘယ်အရာတွေက ဒီကားကို MAYBACH တစ်စီးဖြစ်စေသလဲ၊ ဘာကြောင့် သဘောကျသလဲဆိုတာကို ‌comment section မှာ ပြောပြပေးပါဦးဗျ။
“စာရေးသူက ဒီဇိုင်းအကြောင်း ဘာနားလည်လို့ MAYBACH ကို ဝေဖန်ရတာလဲ၊ ဒါ MAYBACH ရဲ့ ပထမဆုံး SL လေဗျ” လို့ ကျွန်တော့်ကို မေးခွန်းထုတ်မယ်ဆိုရင် ကျွန်တော်ပြန်မေးစရာရှိတယ်။ Mercedes ရဲ့ luxury sports-coupe ဖြစ်သော SL မှ SL က ဘာလဲ။ ‘SL’ ဆိုတာက ဂျာမန်စကား ‘super liecht’ (super light) ရဲ့ acronym ဖြစ်ပြီး ယခု SL680 ကတော့ ပေါင် ၄၄၀၀ အလေးချိန်ရှိလို့ super light ဖြစ်‌မနေခဲ့ပါဘူး။ 300SL Gullwing လို parts-bin special Le Mans ပြိုင်ပွဲသုံး race car နှင့် ဒီကနေ့ခေတ် ultra luxury sports-coupe လေးကိုတော့ အလေးချိန်မယှဉ်နဲ့ပေါ့လို့ ကျွန်တော့်ကို ပြန်ထောက်နိုင်ပါတယ်၊ ဘာကြောင့်လဲဆို ဒါကလည်း မှန်နေလို့ပါ။
သို့ပေမယ့် SL680 နာမည်မှ ‘680’ ဟာ 6.0L Bi-Turbo V12 ဖြစ်ရမှာဆိုပေမယ့် လက်တွေ့မှာတော့ AMG SL63 မှ 577 hp 4.0L Bi-Turbo V8 အင်ဂျင်သာဖြစ်ပြီး ဇိမ်ကျကျနန cruise ဖို့အတွက် လုံလောက်သော ပမာဏသာဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော် ဒီလိုပြောလို့ MAYBACH SL တစ်စီးကို BRABUS ဆန်ဆန် ဒီဇိုင်းနှင့် ထွက်လာစေချင်တာလည်း (လုံးဝ) မဟုတ်ရပါဘူး။ အဓိက ပြောချင်တာက ယခု MAYBACH SL680 ဟာ သူ့ဟာနှင့်သူ လှပပေမယ့်လို့ MAYBACH တစ်စီးရဲ့ ကိုယ်ပိုင်အလှလို့ မခံစားရဘဲ တမင်ဈေးမြှင့်ထားတဲ့ design package တစ်ခုလို့သာ ခံစားမိပါတယ်။
ရှေ့ရုပ်တစ်ခုလုံးကို ပြောင်းလိုက်ရင်လည်း သာမန် SL တစ်စီး ဆန်နေဦးမှာပါ။ ဘာကြောင့်လဲဆိုရင် MAYBACH ဆိုတာ ဒီဇိုင်းကိုဘဲ ဆိုလိုချင်တာမဟုတ်ဘဲ design၊ material၊ bespoke နှင့် rarity လို့ ကျွန်တော် ခံယူထားလို့ခင်ဗျ။ ယနေ့ခေတ်လို အဆမတန် ငွေကြေးဖောင်းပွနေတဲ့ ခေတ်ကြီးထဲမှာ engineer များ influence မရှိတော့တဲ့ brand တစ်ခုကို V12 အင်ဂျင်တပ် ပေါင် ၃၇၀၀ ဝန်းကျင် ultra luxury sports-coupe တစ်စီးသီးသန့် develop လုပ်ခိုင်းတာက အတော်လေး မတရားရာကျပေမယ့် ယခု SL680 ဟာလည်း MAYBACH နာမည်နှင့် ထိုက်တန်မနေပါဘူး။
Bespoke လက်ရာ MAYBACH logo embossed hood တို့၊ ရှေ့က iconic ဖြစ်သော MAYBACH radiator grille၊ MAYBACH badge လေးများစွာဖြင့် ဒီဇိုင်းဖန်တီးထားတဲ့ lower-front bumper air intake တို့အပြင် ကားတစ်စီးလုံး နေရာအနှံ့တွေ့နိုင်တဲ့ MAYBACH စာတန်းတွေကိုသာ ပြူးပြီး မြင်မနေရရင် ဒီကားကို သာမန် SL တစ်စီးလို့ဘဲ ထင်နေမိမှာပါ။
တကယ်တမ်း ဖြစ်သင့်တာက MAYBACH လိုဂို နေရာအနှံ့မပါဘဲ MAYBACH ပါလို့ ပြောပြစရာမလိုအောင်ကိုမှ ထင်ထင်ရှားရှားဖြစ်စေမည့် bespoke & unique ဒီဇိုင်းနှင့် ထွက်လာသင့်တာဖြစ်ပြီး SL လို ဘော်ဒီအသေးလေးမလို့ V12 မထည့်နိုင်ရင်တောင် 680 ဂဏန်းကို ဖြုတ်ထားသင့်ပါတယ်။ Maybach 62 မှာဆိုရင် W220 S-Class နှင့်အပြင်ပိုင်း မည်သည့်အစိတ်အပိုင်းမှ sharing မလုပ်သော်လည်း အချို့ချို့သော နေရာတွေမှာ S-Class ဆန်မှုလေးတွေရှိတာကြောင့် Bentley နှင့် Rolls-Royce တို့ကို outselling မလုပ်နိုင်ခဲ့ပါဘူး။ အခုကျတော့ MAYBACH လိုဂိုကို copy/paste လုပ်ထားတဲ့ rebadged model သာသာဖြစ်ပြီး ကမ္ဘာ့ပထမဆုံး MAYBACH SL ပါလို့ ဟစ်ကြွေးနေတာက ရယ်ချင်စရာဖြစ်နေပါတယ်။
ဒီလိုဘဲ တွေးကြည့်ရအောင်! စာဖတ်သူက သန်းကြွယ်သူဌေးတစ်ယောက်ဗျာ။ F1 ကိုလည်း စိတ်ဝင်စားသလို Monte Carlo မြို့က အထပ်မြင့်ဟော်တယ်ခန်း လေသာဆောင်ထဲ ရှန်ပိန်လေးသောက်ရင်း Formula One Monaco Grand Prix ကြည့်ဖို့ Monaco သွားမယ်ပေါ့။
အခြားသော သန်းကြွယ်သူဌေးများကလည်း Bentley Continental GT၊ Aston Martin DB12 Volante နှင့် ဟော်တယ်ကိုရောက်လာချိန် စာဖတ်သူကလည်း MAYBACH SL680 နှင့် ဟော်တယ်ဝင်ပေါက်ရှေ့ ကားရပ်တဲ့အခါ ဘေးလူများက လူကြီးလူကောင်းဆန်စွာပင် မိမိကားလေးကို “ဟေ့လူ၊ ခင်ဗျား မာဆေးဒီးစ်လေး လှတယ်ဗျာ” လို့ ချီးကြူးတဲ့အခါ စာဖတ်သူအနေနှင့် “ဒီကောင်က MAYBACH ဗျ” လို့ ပြန်ရှင်းပြချင်မှာ မဟုတ်ပါဘူး။ ဒီလိုမျိုးဆို တစ်ဖက်လူအတွက် ရိုင်းရာကျမှာပေါ့။ တကယ်တမ်း ဒီမှာဖြစ်သင့်တာက “it’s a MAYBACH” လို့ နှုတ်နှင့် ပြန်ရှင်းပြစရာ မလိုအောင်ကို MAYBACH ဆန်နေသင့်ပါတယ်။

image
9 w - Translate

စပါး ကစားသမား ဂျိမ်းစ်မက်ဒီဆင်ဟာ ဒူးဒဏ်ရာကြောင့် ရာသီကုန်ထိနားသွားရတော့မှာဖြစ်ပါတယ် ❌
Get Well Soon 🤍
[SamiMokbel]🌖

image
9 w - Translate

• လီဗာပူးလ်အသင်းဟာ ထရန့်အလက်ဇန်းဒါးအားနိုးလ် ကိုရီးရဲလ်နဲ့ ကလပ်ကမ္ဘာ့ဖလား ကစားနိုင်အောင် စာချုပ်သက်တမ်းမကုန်ခင် စောစီးစွာ လွှတ်ပေးဖို့အစီအစဉ်မရှိပါဘူး။ ဒီလို တစ်လလောက် စောလွှတ်ပေးဖို့ကိုလည်း ရီးရဲလ်ဘက်က ပေါင် ၅ သိန်းထိ ကမ်းလှမ်းခဲ့သေးပေမယ့် လီဗာပူးလ်ကတော့ နည်းလွန်းတယ်ဆိုပြီး ပယ်ချခဲ့ပါတယ် ❌🔴
[JacobsBen]🌕

image