အောက်ကပုံထဲမှာ မြင်တွေ့ရတာကတော့ မကြာသေးခင်ကမှ CS treatment ရရှိသွားခဲ့ပြီဖြစ်တဲ့ BMW M2 CS အသစ်ပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ CS မော်ဒယ်ဖြစ်သွားတဲ့အတွက် ထုံးစံအတိုင်းမျှော်လင့်လို့ရမှာတွေက ပိုကောင်းလာမယ့်စွမ်းဆောင်ရည်နှင့် ပိုလျော့လာတတ်တဲ့ အလေးချိန်ပါ။ ဒီတော့ အခု M2 CS မှာ ဘာတွေတိုးတက်လာသလဲ? Upgrades & Downgrades တွေက ဘာတွေဖြစ်မလဲဆိုတာ အောက်မှာ ဆက်ပြောသွားပါ့မယ်။
ရှေးဦးစွာပြောချင်တာကတော့ ဒီကောင့်ရဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ပါ။ ပြောရရင် M2 CS မှာလည်း Standard M2 နှင့် M3/M4 CS တို့ရဲ့ 3.0L straight-six S58 အင်ဂျင်ကိုပဲ သုံးပေးထားတာပါ။ M3/M4 CS တို့နဲ့ယှဥ်ရင်တော့ Output မဆိုသလောက်ပိုနည်းပေမယ့် အခု M2 CS မှာက 523 hp ထွက်တာမို့ ဒီပမာဏဟာ M3/ M4 Comp တို့ထက် ပိုများသလို Standard M2 ထက် 50 hp နှင့် ယခင်မျိုးဆက် M2 CS ထက် 79 hp နီးပါး ပိုထွက်လာတာမို့ ကောင်းမွန်တဲ့ အရွေ့တစ်ခုပါပဲ။
ဒီနေရာမှာတစ်ခုပြောစရာရှိတာက M2 CS ဟာ M3/M4/M5 CS တို့လို optional AWD မရဘဲ တကယ့် pure rear-wheel drive ကားတစ်စီးဖြစ်သလို Base မော်ဒယ် M2 ကလို Manual မရနိုင်တော့ဘဲ Auto တစ်မျိုးတည်းနဲ့သာ လာမှာပဲ ဖြစ်တယ်ဗျ။ BMW ဘက်ကတော့ M2 CS ကို ပိုမြန်စေချင်တာကြောင့် ဖြစ်ကောင်းဖြစ်နိုင်ပေမယ့် Manual မှ သဘောခွေ့တဲ့ ကားချစ်သူတွေအတွက်တော့ စိတ်မကောင်းစရာပါ။
Anyway, Under the hood မှာ မြင်းကောင်းရေပိုများလာတာ တစ်ခုတည်းကြောင့် CS မော်ဒယ်စစ်စစ်တစ်စီး မဖြစ်နိုင်တာမို့ ဒီကောင့်ရဲ့ weight reduction အကြောင်းကို ဆက်ပြောကြပါမယ်။ Lighter = Faster ဆိုတဲ့အတိုင်း BMW ဘက်ကတော့ M2 CS မှာ Carbon Fiber တွေသုံးပြီး အလေးချိန်ကို ရိုးရိုး M2 ထက် 97 pounds လျှော့ချနိုင်ခဲ့တယ်လို့ သိရပါတယ်။
Base မော်ဒယ် M2 မှာ Optional အနေနဲ့သာရခဲ့တဲ့ Carbon roof ကို Standard အနေနဲ့ထည့်၊ Ducktail trunk, Mirror caps တွေနဲ့ Rear diffuser ကိုပါ Carbon Fiber သုံးပေးထားတာမို့ ကားရဲ့ Overall အလေးချိန်က 3,770 lbs သာ ကျန်ပါတယ်။ ဒါ့အပြင် M4 CSL မှာ တွေ့ခဲ့ရတဲ့ carbon bucket seats တွေကိုပါ M2 CS မှာ သုံးပေးလာတာ အတော်လေးသဘောကျဖို့ကောင်းသလို $8,500 တန် carbon-ceramics ဘရိတ်တွေကိုပါ Optional အနေနဲ့ ထပ်ထည့်လိုက်မယ်ဆိုရင် ကားရဲ့အလေးချိန်က ဒီထက်ပိုပေါ့လာနိုင်အုံးမှာပဲ ဖြစ်တယ်ဗျ။
BMW ဘက်ကတော့ M2 CS က 0-60 mph ကို 3.7 sec နှင့် Top Speed 188 mph အထိ မောင်နိုင်မယ်လို့ claim လုပ်ထားသလို ပိုတိုးတက်လာတဲ့ စွမ်းဆောာင်ရည်နှင့် ပိုပေါ့လာတဲ့အလေးချိန်နှစ်ခုကြား လိုက်လျောညီထွေမှုရှိအောင်လည်း ယခင်ထက်ပို stiffer ဖြစ်တဲ့ springs တွေနဲ့ adaptive dampers တွေကိုပါ reworked ပြန်ကိုင်ပေးထားတယ်လို့ သိရပါတယ်။
အဆုံးသတ်ရရင် ဒီကားဟာ limited-run CS မော်ဒယ်တစ်စီးဖြစ်တာနဲ့အညီ သူ့ရဲ့စျေးကလည်း $100,000 လောက်အထိကို သွားနိုင်ပါတယ်။ ပြောရရင် Base မော်ဒယ် M2 ထက် ဒေါ်လာသုံးသောင်းခန့်ပိုများသလို M4 CS ထက်လည်း ဒေါ်လာသုံးသောင်းခန့်ပိုသက်သာနေတဲ့ အနေအထားတစ်ခုပါ။ ဘာပဲပြောပြော အခု M2 CS က BMW ရဲ့ CS မော်ဒယ်တွေထဲမှာတော့ စျေးအချိုဆုံးနဲ့ အပေါ့ဆုံးကားတစ်စီးအဖြစ် ရပ်တည်နေအုံးမယ်ပေါ့လေ။
ဆိုတော့ မိတ်ဆွေတို့ရော အခု M2 CS အပေါ် ဘယ်လိုမြင်မိလဲ? ကျွန်တော်ကတော့ အခါအခွင့်သင့်ရင် sweet spot ဖြစ်တဲ့ G87 M2 Manual လေးတစ်စီးတော့ ပိုင်ဆိုင်ချင်မိပါရဲ့။
