Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
ကားဝယ်ရင် သေချာစစ်ရမယ့် ရှော့ဘားအထိုင်
ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားအထိုင် (၄) ခုလုံးရဲ့အောက်ကို သေချာငုံ့ကြည့်ပါ။ တချို့ရှော့ဘားအထိုင်အောက်ဆို အခင်းပိတ်ရှိတော့ လှန်မကြည့်ချင်တာရယ်၊ ခွာကြည့်ဖို့ ခက်တာရယ်...အဲ့ဒါတွေကြောင့် ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားတိုင် လေးဖက်လုံးကို ဂရုတစိုက်ကြည့်ဖို့ အမှုမဲ့၊ အမှတ်မဲ့ မေ့တတ်ပါတယ်။
ရှော့ဘားအထိုင်ပြုပြင်ထားရင် ကညနနဲ့ ငြိပါတယ်။ ပုံပါအတိုင်း ညာဖက်ကိုပြုပြင်ထားရင် အတွင်း အင်ဂျင်ခန်းထဲက ဘယ်ဖက်ရှော့ဘားတိုင်ပေါ်မှာ "W"ဆိုတဲ့ (ပြင်ဆင်မှု) တံဆိပ်တုံးတခုရိုက်ပါတယ်။ အုံနာဘုတ်နှင့် ဝှီးတက် မှာလည်း မှတ်တမ်းတင်တယ်။
ဖြတ်ဆက်/ဖောက်စွပ်လားဆိုတော့ မဟုတ်ပါဘူး။ ဥပဒေအရ ကားရဲ့ ကြံ့ခိုင်မှုအားနည်းချက်ကြောင့် လူကိုအန္တရာယ်ဖြစ်စေ၍ ပြင်ဆင်မှုမှတ်တမ်းတင် သဘောမျိုးအနေဖြင့် သတိပေးခြင်းဖြစ်ပါတယ်။
ဒုတိယတကြိမ် မတော်တဆ ထပ်တိုက်လိုက်လို့
နောက်ထပ်ေရှော့ဘားတဖက် "W"ထပ်ရိုက်ရင်တော့ ကားရဲ့ ကြံ့ခိုင်မှု ၅၀%သတ်မှတ်ခြင်း (သို့မဟုတ်) တခြားနည်းဖြင့် နိုင်ငံတော်မှ ကားကိုသိမ်းနိုင်ပါတယ်။
အဲ့လို "W" တလုံးပါတဲ့ကားများဟာ စျေးကွက်အရ သာမာန်ကားထက် စျေးအနည်းငယ်လျော့ပါတယ်။
ဒါကြောင့် ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားအထိုင်လေးဖက်ရဲ့ အောက်ကို သေချာစစ်ဆေးဖို့ လိုအပ်ကြောင်း သတိပေးလိုက်ပါရစေ။
ဓာတ်ပုံ (၂) ပုံကတော့ရှေ့လျှော့ဘားအထိုင် ထိထားလို့ သေချာပြုပြင်ထားတဲ့ အနေအထားနဲ့
မထိခိုက်ထားတဲ့ Original အနောက်ရှော့ဘား
အနေအထားတခုကို အနီးစပ်ဆုံးနားလည်နိုင်ရန် ကိုယ်တိုင် ရိုက်ပြထားခြင်းဖြစ်ပါတယ်။
ကားဝယ်ရင် သေချာစစ်ရမယ့် ရှော့ဘားအထိုင်
ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားအထိုင် (၄) ခုလုံးရဲ့အောက်ကို သေချာငုံ့ကြည့်ပါ။ တချို့ရှော့ဘားအထိုင်အောက်ဆို အခင်းပိတ်ရှိတော့ လှန်မကြည့်ချင်တာရယ်၊ ခွာကြည့်ဖို့ ခက်တာရယ်...အဲ့ဒါတွေကြောင့် ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားတိုင် လေးဖက်လုံးကို ဂရုတစိုက်ကြည့်ဖို့ အမှုမဲ့၊ အမှတ်မဲ့ မေ့တတ်ပါတယ်။
ရှော့ဘားအထိုင်ပြုပြင်ထားရင် ကညနနဲ့ ငြိပါတယ်။ ပုံပါအတိုင်း ညာဖက်ကိုပြုပြင်ထားရင် အတွင်း အင်ဂျင်ခန်းထဲက ဘယ်ဖက်ရှော့ဘားတိုင်ပေါ်မှာ "W"ဆိုတဲ့ (ပြင်ဆင်မှု) တံဆိပ်တုံးတခုရိုက်ပါတယ်။ အုံနာဘုတ်နှင့် ဝှီးတက် မှာလည်း မှတ်တမ်းတင်တယ်။
ဖြတ်ဆက်/ဖောက်စွပ်လားဆိုတော့ မဟုတ်ပါဘူး။ ဥပဒေအရ ကားရဲ့ ကြံ့ခိုင်မှုအားနည်းချက်ကြောင့် လူကိုအန္တရာယ်ဖြစ်စေ၍ ပြင်ဆင်မှုမှတ်တမ်းတင် သဘောမျိုးအနေဖြင့် သတိပေးခြင်းဖြစ်ပါတယ်။
ဒုတိယတကြိမ် မတော်တဆ ထပ်တိုက်လိုက်လို့
နောက်ထပ်ေရှော့ဘားတဖက် "W"ထပ်ရိုက်ရင်တော့ ကားရဲ့ ကြံ့ခိုင်မှု ၅၀%သတ်မှတ်ခြင်း (သို့မဟုတ်) တခြားနည်းဖြင့် နိုင်ငံတော်မှ ကားကိုသိမ်းနိုင်ပါတယ်။
အဲ့လို "W" တလုံးပါတဲ့ကားများဟာ စျေးကွက်အရ သာမာန်ကားထက် စျေးအနည်းငယ်လျော့ပါတယ်။
ဒါကြောင့် ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားအထိုင်လေးဖက်ရဲ့ အောက်ကို သေချာစစ်ဆေးဖို့ လိုအပ်ကြောင်း သတိပေးလိုက်ပါရစေ။
ဓာတ်ပုံ (၂) ပုံကတော့ရှေ့လျှော့ဘားအထိုင် ထိထားလို့ သေချာပြုပြင်ထားတဲ့ အနေအထားနဲ့
မထိခိုက်ထားတဲ့ Original အနောက်ရှော့ဘား
အနေအထားတခုကို အနီးစပ်ဆုံးနားလည်နိုင်ရန် ကိုယ်တိုင် ရိုက်ပြထားခြင်းဖြစ်ပါတယ်။
ကားဝယ်ရင် သေချာစစ်ရမယ့် ရှော့ဘားအထိုင်
ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားအထိုင် (၄) ခုလုံးရဲ့အောက်ကို သေချာငုံ့ကြည့်ပါ။ တချို့ရှော့ဘားအထိုင်အောက်ဆို အခင်းပိတ်ရှိတော့ လှန်မကြည့်ချင်တာရယ်၊ ခွာကြည့်ဖို့ ခက်တာရယ်...အဲ့ဒါတွေကြောင့် ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားတိုင် လေးဖက်လုံးကို ဂရုတစိုက်ကြည့်ဖို့ အမှုမဲ့၊ အမှတ်မဲ့ မေ့တတ်ပါတယ်။
ရှော့ဘားအထိုင်ပြုပြင်ထားရင် ကညနနဲ့ ငြိပါတယ်။ ပုံပါအတိုင်း ညာဖက်ကိုပြုပြင်ထားရင် အတွင်း အင်ဂျင်ခန်းထဲက ဘယ်ဖက်ရှော့ဘားတိုင်ပေါ်မှာ "W"ဆိုတဲ့ (ပြင်ဆင်မှု) တံဆိပ်တုံးတခုရိုက်ပါတယ်။ အုံနာဘုတ်နှင့် ဝှီးတက် မှာလည်း မှတ်တမ်းတင်တယ်။
ဖြတ်ဆက်/ဖောက်စွပ်လားဆိုတော့ မဟုတ်ပါဘူး။ ဥပဒေအရ ကားရဲ့ ကြံ့ခိုင်မှုအားနည်းချက်ကြောင့် လူကိုအန္တရာယ်ဖြစ်စေ၍ ပြင်ဆင်မှုမှတ်တမ်းတင် သဘောမျိုးအနေဖြင့် သတိပေးခြင်းဖြစ်ပါတယ်။
ဒုတိယတကြိမ် မတော်တဆ ထပ်တိုက်လိုက်လို့
နောက်ထပ်ေရှော့ဘားတဖက် "W"ထပ်ရိုက်ရင်တော့ ကားရဲ့ ကြံ့ခိုင်မှု ၅၀%သတ်မှတ်ခြင်း (သို့မဟုတ်) တခြားနည်းဖြင့် နိုင်ငံတော်မှ ကားကိုသိမ်းနိုင်ပါတယ်။
အဲ့လို "W" တလုံးပါတဲ့ကားများဟာ စျေးကွက်အရ သာမာန်ကားထက် စျေးအနည်းငယ်လျော့ပါတယ်။
ဒါကြောင့် ကားဝယ်ရင် ရှော့ဘားအထိုင်လေးဖက်ရဲ့ အောက်ကို သေချာစစ်ဆေးဖို့ လိုအပ်ကြောင်း သတိပေးလိုက်ပါရစေ။
ဓာတ်ပုံ (၂) ပုံကတော့ရှေ့လျှော့ဘားအထိုင် ထိထားလို့ သေချာပြုပြင်ထားတဲ့ အနေအထားနဲ့
မထိခိုက်ထားတဲ့ Original အနောက်ရှော့ဘား
အနေအထားတခုကို အနီးစပ်ဆုံးနားလည်နိုင်ရန် ကိုယ်တိုင် ရိုက်ပြထားခြင်းဖြစ်ပါတယ်။
သည်းခံနိူင်တဲ့အတိုင်းအတာအထိ
ကျော်လွန်သွားတဲ့အခါလွှတ်ချခဲ့ပါ။
အချိန်အတိုင်းအတာ တစ်ခုအထိ
ပေးဆပ်ခဲ့ပြီးပြီပဲ ဘယ်အရာက
ကိုယ့်အပေါ်ကောင်းပြီး ဘယ်အရာတွေက
ကိုယ့်အပေါ်ဆိုးလည်းဆိုတာ သိသင့်နေပါပြီ။
ဝဋ်ကြွေးဆိုပြီး ကိုယ့်ဘဝတစ်ခုလုံးကို
မြှုပ်နှံမထားပါနဲ့။
ဒါက ဝဋ်ကြွေးမဟုတ်ဘူး ကိုယ့်ဘက်က
မပြတ်သားနိူင်တာပါ။
ဘယ်လိုဆက်ဆံရေးမျိုးမဆို
စိတ်ထဲပေါ့ပေါ့ပါးပါးမရှိရင်လွှတ်ချခဲ့လိုက်ပါ။
ပျော်ရွှင်တဲ့လူတစ်ယောက်ကို
ပျော်အောင်လုပ်ဖို့လွယ်ပေမယ့်။
မပျော်နိူင်ပဲ အမြဲတမ်းစိတ်ဓါတ်ကျအောင်
လုပ်တတ်သူနဲ့ စိတ်ညစ်အောင်နည်းအမျိုးမျိုးနဲ့
နှိမ့်စက်တတ်တဲ့သူကိုတော့ ပျော်အောင်ဘယ်လိုပဲထားထား ပျော်ရွှင်မှုကို ပိုင်ဆိုင်ရမှာမဟုတ်ပါဘူး။
တချို့တွေရှိတယ် ချစ်သူရှိတာနဲ့
မရှိတာအရမ်းကွာသွားတယ်။
စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာရော ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာပါ အရင်နဲ့မတူဘူး။
အမှန်တော့ မိမိကိုယ်ကို ရှာမတွေ့ပဲ
ကိုယ်ချစ်သူကပဲ ပျော်အောင်ထားနိူင်မယ်
ထင်တတ်ကြတာမျိုးပါ။
သည်းခံနိူင်သလောက်ပဲ သည်းခံပါ
ချစ်ပေးနိူင်တာ အပြစ်မဟုတ်ပေမယ့်
နေရာမမှန်ရင် ကိုယ့်အချစ်က တန်ဖိုးမဲ့တယ်
ဆိုတာမမေ့လိုက်ပါနဲ့။
အချစ်က ဘဝမဟုတ်ပေမယ့်
ဘဝတစ်လျှောက်လုံး လက်တွဲသွားဖို့
အတွက်တော့ အချစ်ကတစ်စိတ်တစ်ပိုင်းတော့
အရေးပါပါတယ်။
အဲ့ဒီအစိတ်အပိုင်းလေးက
ရွေးချယ်မှုမှားသွားရင် ဘဝတစ်ခုလုံး
ဆုံးရှုံးရတတ်တယ်။
ဒါကြောင့် ကိုယ့်အချစ်တွေကြောင့်
သူအေးချမ်းပြီး သူ့အချစ်တွေကြောင့်
ကိုယ်နွေးထွေးသွားရမယ့်သူကိုပဲ
ဖူးစာအဖြစ်ဆုံတွေ့ပါစေ။
ကိုယ်သဘောကျတဲ့ Relationship type လေးကလေ တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ဝန်မပိုစေတာမျိုး အနှောင့်ယှက်မဖြစ်စေတာမျိုးပဲ အေးချမ်းရမယ် ဘယ်ရှုထောင့်ကတွေးတွေး စိတ်ကိုချမ်းသာစေတဲ့ rs လေးဖြစ်ရမယ်
အလုပ်လုပ်နေတဲ့အချိန်မှာ ဖုန်းတွေ ခေါ် Msg တွေပို့ပီး လွန်လွန်ကဲကဲ attachဖြစ်တာမျိုး မဖြစ်ချင်ဘူး သူလည်း သူလုပ်ချင်တာသူလုပ် ကိုယ်လည်း ကိုယ်လုပ်ချင်တာကိုယ် လွတ်လွတ်လပ်လပ်လုပ်နေသင့်တယ် ဘာလုပ်နေပါပီ ဘယ်ရောက်နေပါပီ ဆိုပီး သတင်းပို့နေရတာ အလုပ်တစ်ခုလိုဆို ကြာရင်အဆင်မပြေလောက်ဘူး
နောက်ပီး တစ်ယောက်ကိစ္စကို တစ်ယောက် ဝင်စွတ်ဖက်တာ ဟိုဟာမလုပ်ရဘူး ဒီဟာမလုပ်ရဘူးဆိုပီး ချုပ်ချယ်ကန့်သတ်တာတွေမရှိရဘူး Privacy ကိုလေးစားရမယ် Mutual respect ရှိရမယ်
တစ်ယောက်ရဲ့နောက်ကြောင်း တစ်ယောက်ကလှန်ပီး ပြသနာတွေရှာ အချိန်တွေကုန်တာမျိူး မရှိစေချင်ဘူး သဝန်တိုပီး ပူလောင်နေရတာတွေမုန်းတယ် ဘယ်ယောကျား ဘယ်မိန်းမ အတွက်နဲ့မှ ပူပန်နေစရာမလိုတာပဲကြိုက်တယ်
မလိုအပ်တဲ့ Social media နဲ့ပတ်သက်တဲ့ ကိစ္စတွေ ကိုယ်တင်တဲ့ post ကို Love မလုပ်သွားလို့တို့ တစ်ခြားကောင်မလေးကို Love react ပေးလို့ဆိုပီး အရေးမပါတာတွေနဲ့ ပြသနာတွေလည်း မဖြစ်ချင်ဘူး တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်ကြားမှာ အဲတာတွေ ပေးပေး မပေးပေး ကတကယ်လည်းအရေးမပါဘူးလေ
Profileမှာ Relationship ကြီးတင်ပီး Post မှန်သမျှ tag တွဲတာမျိုး အပိုအလုပ် သဲသဲကဲကဲတွေလည်းမကြိုက်ဘူး အဲတာတွေလုပ်တိုင်းလည်း တည်မြဲတာမှမဟုတ်တာ
နားလည်မှူရှိရှိနဲ့ တစ်ပတ်တစ်ခါလည်း ဖုန်းပြောချင်မှ ပြောကျမယ်
၁လ နေလည်း တစ်ခါ တွေ့ချင်မှတွေ့မယ်
၁နှစ်၁ခါလည်း ချစ်တယ်လို့ပြောဖြစ်ချင်မှ ပြောဖြစ်မယ်
ဖြစ်နိုင်မယ်ဆို တစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက် လုံးဝ မသိနေရင်ကို အကောင်းဆုံးပဲ အဲ့ relationship မျိုးက အရမ်းအေးချမ်းတယ်
ပြောရမယ်ဆိုရင် အော်ငါ့မှာချစ်သူရှိပါလားဆိုတာကို
မေ့နေရမယ် အဲတာဆို ရပီ😚😊