Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
၂.၅၇ ကီလို မီတာ ရှည်တဲ့
Baltimore က Francis Scott Key Bridge ကို
တိုက်ချခဲ့တဲ့ စင်္ကါပူ အလံတင်
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော MV Dali ရဲ့
အဓိက Charter ကတော့ MAERSK
ဖြစ်ပါတယ်....
သင်္ဘောပေါ်မှာ MAERSK ရယ်...
Hamburg Sud ရယ်... MSC ရယ်ရဲ့
ကုန်သေတ္တာ တွေကို တွေ့နေရပြီး...
MSC နဲ့ MAERSK အချစ်တွေ
မပြီးဆုံးသေးတဲ့ 2M alliance က
ကုန်သေတ္တာ တွေတင်ထားတာပါ...
ပိုင်ရှင်က Grace Ocean Pte Ltd
ဖြစ်ပြီးတော့ Synergy ရဲ့ အုပ်ချုပ် စီမံမှုဖြင့်
MAERSK ကို ၅ နှစ် အငှားချထားတာပါ...
အငှားချထားခက တစ်ရက်ကို USD
၄၀၆၀၀ ဒေါ်လာ နဲ့ MAERSK က အငှား
ယူထားပြီး... သင်္ဘောသားတွေကတော့
Synergy မှ... အိန္ဒိယ လူမျိုး သင်္ဘောသား
၂၂ ယောက် ဖြစ်ပါတယ်...
သင်္ဘော ကြီးက Accommodation နှစ်ခုပါ
ပေမဲ့ Mega Size မရောက်တရောက် ပါ...
အရှည် ၂၉၉.၉ မီတာ... အကျယ် ၄၈.၂ မီတာ
ဖြစ်တော့ Neo Panamax Handy Size
တစ်စီးပါ.... ဖြစ်ချိန်မှာ ရေစူးက ၁၂.၂ မီတာပါ...
၂၀၁၅ က ရေချခဲ့ပြီး... ၂၀၁၆ မှာ
ဘယ်ဂျီယံ Antwerp ဆိပ်ကမ်း မှာလည်း
ကမ်းက အခွာ မှာ တစ်ခါ ဝင်တိုက်ဖူးပါတယ်...
ယူအက်စ FBI နဲ့ Cyber Security
အဖွဲ့များရဲ့ ကနဦး စုံစမ်းစစ်ဆေးချက်အရ...
အကြမ်းဖက် တိုက်ခိုက်မှု မဟုတ်ဖူးလို့
ထုတ်ပြန်ကြေငြာပါတယ်...
Baltimore ဆိပ်ကမ်းကြီးက
အဓိက တန်ဘိုးကြီး ကားများကို
အတင်အချ ပြုလုပ်ရာ ဆိပ်ကမ်း ဖြစ်ပြီး...
ပုံထဲက နောက်ခံမှာ ကားတင်သင်္ဘောတွေ
တွေ့နေရပါတယ်... ဆိပ်ကမ်းထဲမှာ
သင်္ဘော ပေါင်း ၄၀ လောက် ပိတ်မိသွား
အခင်းဖြစ်ပွားချိန်က အင်္ဂါမနက်
၀၁:၃၀ လောက် ဖြစ်ခဲ့ပြီး...ဖြစ်ချိန်မှာ
ရေကြောင်းပြ Pilot နှစ်ယောက်လည်း
သင်္ဘောပေါ်၌ ရှိနေပါတယ်...
မတိုက်ခင်မှာ သင်္ဘော Black out
နှစ်ကြိမ် ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်
တိုက်မိတဲ့ အချိန် တံတားပေါ် လူ ၈ဦးရှိတယ်
လို့ ဆိုပေမဲ့ ရေအောက် ပေ၅၀ လောက်မှာ
ကားတွေ ရှိနေသေးတယ် လို့ ထုတ်ပြန်ပါတယ်...
ရေကလဲ အရမ်းအေးပြီး ၄၈°F သာ ရှိပါတယ်...
တံတားပေါ်ကနေ ကားအစီးရေ ၃သောင်းကျော်
တစ်ရက် ဖြတ်နှုန်း ရှိပါတယ်
တစ်သက် ဒါမျိုး အတိုက် ကြမ်းတာတွေ
သိပ်မမြင်ဖူးပေမဲ့... အတော်ဆိုးတဲ့
အနေအထားပါ....
✅ add mre info....
MAYDAY Signal (အရေးပေါ် အခြေအနေ) ကို
ထုတ်လွှင့်ပြီး သတိပေးခဲ့တဲ့
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောကြီး MV Dali ရဲ့
လုပ်ရပ်ကြောင့်... MAYDAY Signal ကို
Batimore ရှိ Francis Scot Key
တံတားက တာဝန်ရှိသူတွေ ကြားခဲ့ပြီး
အချိန်မှီ တံတားပေါ် တက်မယ့် ကားတွေကို
တားနိုင်ခဲ့လို့ အသေ အပျောက်နည်းခဲ့တာလို့
Maryland Governor ကို ထုတ်ဖော်ပြောကြား
ခဲ့ပြီး... ထိုသို့ MAYDAY ကို
ကျဥ်းကြပ်ထဲ အသည်း အသန်ကာလ မှာ
ထုတ်လွှင့်နိုင်ခဲ့တာကို သူရဲကောင်း ဆန်တဲ့
အပြုအမူ လို့ ချီးမွမ်းခဲ့ပါတယ်...
စင်္ကါပူ MPA နဲ့ ပိုင်ရှင် SYNERGY ကလည်း
သင်္ဘောကြီး တံတား နဲ့ မတိုက်မီ
အချိန်ကိုက် ကျောက် port anchor ကို
ချနိုင်ခဲ့တယ်လို့ အတည်ပြု ပြောကြား...
လွန်ခဲ့တဲ့ ၁၀ ရက်လောက်က YM သင်္ဘော
ကရိန်းတွေ တသီကြီး တိုက်ချသေး
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော တွေရဲ့
အချိန် ရောက်နေပြီလား...
#mayday
#dali
Credit
https://gcaptain.com/ships-may....day-call-before-balt
https://economictimes.indiatim....es.com/news/india/cr
photo courtesy
၂.၅၇ ကီလို မီတာ ရှည်တဲ့
Baltimore က Francis Scott Key Bridge ကို
တိုက်ချခဲ့တဲ့ စင်္ကါပူ အလံတင်
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော MV Dali ရဲ့
အဓိက Charter ကတော့ MAERSK
ဖြစ်ပါတယ်....
သင်္ဘောပေါ်မှာ MAERSK ရယ်...
Hamburg Sud ရယ်... MSC ရယ်ရဲ့
ကုန်သေတ္တာ တွေကို တွေ့နေရပြီး...
MSC နဲ့ MAERSK အချစ်တွေ
မပြီးဆုံးသေးတဲ့ 2M alliance က
ကုန်သေတ္တာ တွေတင်ထားတာပါ...
ပိုင်ရှင်က Grace Ocean Pte Ltd
ဖြစ်ပြီးတော့ Synergy ရဲ့ အုပ်ချုပ် စီမံမှုဖြင့်
MAERSK ကို ၅ နှစ် အငှားချထားတာပါ...
အငှားချထားခက တစ်ရက်ကို USD
၄၀၆၀၀ ဒေါ်လာ နဲ့ MAERSK က အငှား
ယူထားပြီး... သင်္ဘောသားတွေကတော့
Synergy မှ... အိန္ဒိယ လူမျိုး သင်္ဘောသား
၂၂ ယောက် ဖြစ်ပါတယ်...
သင်္ဘော ကြီးက Accommodation နှစ်ခုပါ
ပေမဲ့ Mega Size မရောက်တရောက် ပါ...
အရှည် ၂၉၉.၉ မီတာ... အကျယ် ၄၈.၂ မီတာ
ဖြစ်တော့ Neo Panamax Handy Size
တစ်စီးပါ.... ဖြစ်ချိန်မှာ ရေစူးက ၁၂.၂ မီတာပါ...
၂၀၁၅ က ရေချခဲ့ပြီး... ၂၀၁၆ မှာ
ဘယ်ဂျီယံ Antwerp ဆိပ်ကမ်း မှာလည်း
ကမ်းက အခွာ မှာ တစ်ခါ ဝင်တိုက်ဖူးပါတယ်...
ယူအက်စ FBI နဲ့ Cyber Security
အဖွဲ့များရဲ့ ကနဦး စုံစမ်းစစ်ဆေးချက်အရ...
အကြမ်းဖက် တိုက်ခိုက်မှု မဟုတ်ဖူးလို့
ထုတ်ပြန်ကြေငြာပါတယ်...
Baltimore ဆိပ်ကမ်းကြီးက
အဓိက တန်ဘိုးကြီး ကားများကို
အတင်အချ ပြုလုပ်ရာ ဆိပ်ကမ်း ဖြစ်ပြီး...
ပုံထဲက နောက်ခံမှာ ကားတင်သင်္ဘောတွေ
တွေ့နေရပါတယ်... ဆိပ်ကမ်းထဲမှာ
သင်္ဘော ပေါင်း ၄၀ လောက် ပိတ်မိသွား
အခင်းဖြစ်ပွားချိန်က အင်္ဂါမနက်
၀၁:၃၀ လောက် ဖြစ်ခဲ့ပြီး...ဖြစ်ချိန်မှာ
ရေကြောင်းပြ Pilot နှစ်ယောက်လည်း
သင်္ဘောပေါ်၌ ရှိနေပါတယ်...
မတိုက်ခင်မှာ သင်္ဘော Black out
နှစ်ကြိမ် ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်
တိုက်မိတဲ့ အချိန် တံတားပေါ် လူ ၈ဦးရှိတယ်
လို့ ဆိုပေမဲ့ ရေအောက် ပေ၅၀ လောက်မှာ
ကားတွေ ရှိနေသေးတယ် လို့ ထုတ်ပြန်ပါတယ်...
ရေကလဲ အရမ်းအေးပြီး ၄၈°F သာ ရှိပါတယ်...
တံတားပေါ်ကနေ ကားအစီးရေ ၃သောင်းကျော်
တစ်ရက် ဖြတ်နှုန်း ရှိပါတယ်
တစ်သက် ဒါမျိုး အတိုက် ကြမ်းတာတွေ
သိပ်မမြင်ဖူးပေမဲ့... အတော်ဆိုးတဲ့
အနေအထားပါ....
✅ add mre info....
MAYDAY Signal (အရေးပေါ် အခြေအနေ) ကို
ထုတ်လွှင့်ပြီး သတိပေးခဲ့တဲ့
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောကြီး MV Dali ရဲ့
လုပ်ရပ်ကြောင့်... MAYDAY Signal ကို
Batimore ရှိ Francis Scot Key
တံတားက တာဝန်ရှိသူတွေ ကြားခဲ့ပြီး
အချိန်မှီ တံတားပေါ် တက်မယ့် ကားတွေကို
တားနိုင်ခဲ့လို့ အသေ အပျောက်နည်းခဲ့တာလို့
Maryland Governor ကို ထုတ်ဖော်ပြောကြား
ခဲ့ပြီး... ထိုသို့ MAYDAY ကို
ကျဥ်းကြပ်ထဲ အသည်း အသန်ကာလ မှာ
ထုတ်လွှင့်နိုင်ခဲ့တာကို သူရဲကောင်း ဆန်တဲ့
အပြုအမူ လို့ ချီးမွမ်းခဲ့ပါတယ်...
စင်္ကါပူ MPA နဲ့ ပိုင်ရှင် SYNERGY ကလည်း
သင်္ဘောကြီး တံတား နဲ့ မတိုက်မီ
အချိန်ကိုက် ကျောက် port anchor ကို
ချနိုင်ခဲ့တယ်လို့ အတည်ပြု ပြောကြား...
လွန်ခဲ့တဲ့ ၁၀ ရက်လောက်က YM သင်္ဘော
ကရိန်းတွေ တသီကြီး တိုက်ချသေး
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော တွေရဲ့
အချိန် ရောက်နေပြီလား...
#mayday
#dali
Credit
https://gcaptain.com/ships-may....day-call-before-balt
https://economictimes.indiatim....es.com/news/india/cr
photo courtesy
၂.၅၇ ကီလို မီတာ ရှည်တဲ့
Baltimore က Francis Scott Key Bridge ကို
တိုက်ချခဲ့တဲ့ စင်္ကါပူ အလံတင်
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော MV Dali ရဲ့
အဓိက Charter ကတော့ MAERSK
ဖြစ်ပါတယ်....
သင်္ဘောပေါ်မှာ MAERSK ရယ်...
Hamburg Sud ရယ်... MSC ရယ်ရဲ့
ကုန်သေတ္တာ တွေကို တွေ့နေရပြီး...
MSC နဲ့ MAERSK အချစ်တွေ
မပြီးဆုံးသေးတဲ့ 2M alliance က
ကုန်သေတ္တာ တွေတင်ထားတာပါ...
ပိုင်ရှင်က Grace Ocean Pte Ltd
ဖြစ်ပြီးတော့ Synergy ရဲ့ အုပ်ချုပ် စီမံမှုဖြင့်
MAERSK ကို ၅ နှစ် အငှားချထားတာပါ...
အငှားချထားခက တစ်ရက်ကို USD
၄၀၆၀၀ ဒေါ်လာ နဲ့ MAERSK က အငှား
ယူထားပြီး... သင်္ဘောသားတွေကတော့
Synergy မှ... အိန္ဒိယ လူမျိုး သင်္ဘောသား
၂၂ ယောက် ဖြစ်ပါတယ်...
သင်္ဘော ကြီးက Accommodation နှစ်ခုပါ
ပေမဲ့ Mega Size မရောက်တရောက် ပါ...
အရှည် ၂၉၉.၉ မီတာ... အကျယ် ၄၈.၂ မီတာ
ဖြစ်တော့ Neo Panamax Handy Size
တစ်စီးပါ.... ဖြစ်ချိန်မှာ ရေစူးက ၁၂.၂ မီတာပါ...
၂၀၁၅ က ရေချခဲ့ပြီး... ၂၀၁၆ မှာ
ဘယ်ဂျီယံ Antwerp ဆိပ်ကမ်း မှာလည်း
ကမ်းက အခွာ မှာ တစ်ခါ ဝင်တိုက်ဖူးပါတယ်...
ယူအက်စ FBI နဲ့ Cyber Security
အဖွဲ့များရဲ့ ကနဦး စုံစမ်းစစ်ဆေးချက်အရ...
အကြမ်းဖက် တိုက်ခိုက်မှု မဟုတ်ဖူးလို့
ထုတ်ပြန်ကြေငြာပါတယ်...
Baltimore ဆိပ်ကမ်းကြီးက
အဓိက တန်ဘိုးကြီး ကားများကို
အတင်အချ ပြုလုပ်ရာ ဆိပ်ကမ်း ဖြစ်ပြီး...
ပုံထဲက နောက်ခံမှာ ကားတင်သင်္ဘောတွေ
တွေ့နေရပါတယ်... ဆိပ်ကမ်းထဲမှာ
သင်္ဘော ပေါင်း ၄၀ လောက် ပိတ်မိသွား
အခင်းဖြစ်ပွားချိန်က အင်္ဂါမနက်
၀၁:၃၀ လောက် ဖြစ်ခဲ့ပြီး...ဖြစ်ချိန်မှာ
ရေကြောင်းပြ Pilot နှစ်ယောက်လည်း
သင်္ဘောပေါ်၌ ရှိနေပါတယ်...
မတိုက်ခင်မှာ သင်္ဘော Black out
နှစ်ကြိမ် ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်
တိုက်မိတဲ့ အချိန် တံတားပေါ် လူ ၈ဦးရှိတယ်
လို့ ဆိုပေမဲ့ ရေအောက် ပေ၅၀ လောက်မှာ
ကားတွေ ရှိနေသေးတယ် လို့ ထုတ်ပြန်ပါတယ်...
ရေကလဲ အရမ်းအေးပြီး ၄၈°F သာ ရှိပါတယ်...
တံတားပေါ်ကနေ ကားအစီးရေ ၃သောင်းကျော်
တစ်ရက် ဖြတ်နှုန်း ရှိပါတယ်
တစ်သက် ဒါမျိုး အတိုက် ကြမ်းတာတွေ
သိပ်မမြင်ဖူးပေမဲ့... အတော်ဆိုးတဲ့
အနေအထားပါ....
✅ add mre info....
MAYDAY Signal (အရေးပေါ် အခြေအနေ) ကို
ထုတ်လွှင့်ပြီး သတိပေးခဲ့တဲ့
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောကြီး MV Dali ရဲ့
လုပ်ရပ်ကြောင့်... MAYDAY Signal ကို
Batimore ရှိ Francis Scot Key
တံတားက တာဝန်ရှိသူတွေ ကြားခဲ့ပြီး
အချိန်မှီ တံတားပေါ် တက်မယ့် ကားတွေကို
တားနိုင်ခဲ့လို့ အသေ အပျောက်နည်းခဲ့တာလို့
Maryland Governor ကို ထုတ်ဖော်ပြောကြား
ခဲ့ပြီး... ထိုသို့ MAYDAY ကို
ကျဥ်းကြပ်ထဲ အသည်း အသန်ကာလ မှာ
ထုတ်လွှင့်နိုင်ခဲ့တာကို သူရဲကောင်း ဆန်တဲ့
အပြုအမူ လို့ ချီးမွမ်းခဲ့ပါတယ်...
စင်္ကါပူ MPA နဲ့ ပိုင်ရှင် SYNERGY ကလည်း
သင်္ဘောကြီး တံတား နဲ့ မတိုက်မီ
အချိန်ကိုက် ကျောက် port anchor ကို
ချနိုင်ခဲ့တယ်လို့ အတည်ပြု ပြောကြား...
လွန်ခဲ့တဲ့ ၁၀ ရက်လောက်က YM သင်္ဘော
ကရိန်းတွေ တသီကြီး တိုက်ချသေး
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော တွေရဲ့
အချိန် ရောက်နေပြီလား...
#mayday
#dali
Credit
https://gcaptain.com/ships-may....day-call-before-balt
https://economictimes.indiatim....es.com/news/india/cr
photo courtesy
၂.၅၇ ကီလို မီတာ ရှည်တဲ့
Baltimore က Francis Scott Key Bridge ကို
တိုက်ချခဲ့တဲ့ စင်္ကါပူ အလံတင်
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော MV Dali ရဲ့
အဓိက Charter ကတော့ MAERSK
ဖြစ်ပါတယ်....
သင်္ဘောပေါ်မှာ MAERSK ရယ်...
Hamburg Sud ရယ်... MSC ရယ်ရဲ့
ကုန်သေတ္တာ တွေကို တွေ့နေရပြီး...
MSC နဲ့ MAERSK အချစ်တွေ
မပြီးဆုံးသေးတဲ့ 2M alliance က
ကုန်သေတ္တာ တွေတင်ထားတာပါ...
ပိုင်ရှင်က Grace Ocean Pte Ltd
ဖြစ်ပြီးတော့ Synergy ရဲ့ အုပ်ချုပ် စီမံမှုဖြင့်
MAERSK ကို ၅ နှစ် အငှားချထားတာပါ...
အငှားချထားခက တစ်ရက်ကို USD
၄၀၆၀၀ ဒေါ်လာ နဲ့ MAERSK က အငှား
ယူထားပြီး... သင်္ဘောသားတွေကတော့
Synergy မှ... အိန္ဒိယ လူမျိုး သင်္ဘောသား
၂၂ ယောက် ဖြစ်ပါတယ်...
သင်္ဘော ကြီးက Accommodation နှစ်ခုပါ
ပေမဲ့ Mega Size မရောက်တရောက် ပါ...
အရှည် ၂၉၉.၉ မီတာ... အကျယ် ၄၈.၂ မီတာ
ဖြစ်တော့ Neo Panamax Handy Size
တစ်စီးပါ.... ဖြစ်ချိန်မှာ ရေစူးက ၁၂.၂ မီတာပါ...
၂၀၁၅ က ရေချခဲ့ပြီး... ၂၀၁၆ မှာ
ဘယ်ဂျီယံ Antwerp ဆိပ်ကမ်း မှာလည်း
ကမ်းက အခွာ မှာ တစ်ခါ ဝင်တိုက်ဖူးပါတယ်...
ယူအက်စ FBI နဲ့ Cyber Security
အဖွဲ့များရဲ့ ကနဦး စုံစမ်းစစ်ဆေးချက်အရ...
အကြမ်းဖက် တိုက်ခိုက်မှု မဟုတ်ဖူးလို့
ထုတ်ပြန်ကြေငြာပါတယ်...
Baltimore ဆိပ်ကမ်းကြီးက
အဓိက တန်ဘိုးကြီး ကားများကို
အတင်အချ ပြုလုပ်ရာ ဆိပ်ကမ်း ဖြစ်ပြီး...
ပုံထဲက နောက်ခံမှာ ကားတင်သင်္ဘောတွေ
တွေ့နေရပါတယ်... ဆိပ်ကမ်းထဲမှာ
သင်္ဘော ပေါင်း ၄၀ လောက် ပိတ်မိသွား
အခင်းဖြစ်ပွားချိန်က အင်္ဂါမနက်
၀၁:၃၀ လောက် ဖြစ်ခဲ့ပြီး...ဖြစ်ချိန်မှာ
ရေကြောင်းပြ Pilot နှစ်ယောက်လည်း
သင်္ဘောပေါ်၌ ရှိနေပါတယ်...
မတိုက်ခင်မှာ သင်္ဘော Black out
နှစ်ကြိမ် ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်
တိုက်မိတဲ့ အချိန် တံတားပေါ် လူ ၈ဦးရှိတယ်
လို့ ဆိုပေမဲ့ ရေအောက် ပေ၅၀ လောက်မှာ
ကားတွေ ရှိနေသေးတယ် လို့ ထုတ်ပြန်ပါတယ်...
ရေကလဲ အရမ်းအေးပြီး ၄၈°F သာ ရှိပါတယ်...
တံတားပေါ်ကနေ ကားအစီးရေ ၃သောင်းကျော်
တစ်ရက် ဖြတ်နှုန်း ရှိပါတယ်
တစ်သက် ဒါမျိုး အတိုက် ကြမ်းတာတွေ
သိပ်မမြင်ဖူးပေမဲ့... အတော်ဆိုးတဲ့
အနေအထားပါ....
✅ add mre info....
MAYDAY Signal (အရေးပေါ် အခြေအနေ) ကို
ထုတ်လွှင့်ပြီး သတိပေးခဲ့တဲ့
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောကြီး MV Dali ရဲ့
လုပ်ရပ်ကြောင့်... MAYDAY Signal ကို
Batimore ရှိ Francis Scot Key
တံတားက တာဝန်ရှိသူတွေ ကြားခဲ့ပြီး
အချိန်မှီ တံတားပေါ် တက်မယ့် ကားတွေကို
တားနိုင်ခဲ့လို့ အသေ အပျောက်နည်းခဲ့တာလို့
Maryland Governor ကို ထုတ်ဖော်ပြောကြား
ခဲ့ပြီး... ထိုသို့ MAYDAY ကို
ကျဥ်းကြပ်ထဲ အသည်း အသန်ကာလ မှာ
ထုတ်လွှင့်နိုင်ခဲ့တာကို သူရဲကောင်း ဆန်တဲ့
အပြုအမူ လို့ ချီးမွမ်းခဲ့ပါတယ်...
စင်္ကါပူ MPA နဲ့ ပိုင်ရှင် SYNERGY ကလည်း
သင်္ဘောကြီး တံတား နဲ့ မတိုက်မီ
အချိန်ကိုက် ကျောက် port anchor ကို
ချနိုင်ခဲ့တယ်လို့ အတည်ပြု ပြောကြား...
လွန်ခဲ့တဲ့ ၁၀ ရက်လောက်က YM သင်္ဘော
ကရိန်းတွေ တသီကြီး တိုက်ချသေး
ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘော တွေရဲ့
အချိန် ရောက်နေပြီလား...
#mayday
#dali
Credit
https://gcaptain.com/ships-may....day-call-before-balt
https://economictimes.indiatim....es.com/news/india/cr
photo courtesy
အယ်နီညို ဖြစ်စဉ်၏ ရိုက်ခတ်မှုကြောင့် လာမည့် ၁၀ ရက်အတွင်း ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်း နေရာအများအပြားတွင် အပူလှိုင်းများ ဖြစ်ပေါ်လာမည်ဟု မိုးလေဝသ ပညာရှင်များက ထုတ်ပြန်ထားသည်။
အရှေ့တောင် အာရှနိုင်ငံများသည် အပြင်းထန်ဆုံးသော ဒေသများဖြစ်သည့် စင်ကာပူ၊ မလေးရှား၊ အင်ဒိုနီးရှား၊ ထိုင်းတို့တွင် အပူချိန် ၄၀ မှ ၄၅ ဒီဂရီစင်တီဂရိတ် အထိ မြင့်မားသော အပူလှိုင်းများကို နိုင်ငံများက ကောင်းမွန်စွာကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းရန်..
ပထမအချက်မှာ လျှပ်စစ်ဓာတ်အားရရှိရေးဖြစ်သည်။ မြန်မာနိုင်ငံ အတွက် စိုးရိမ်စရာအကောင်းဆုံးက အပူချိန်နဲ့ အပူလှိုင်းတွေအောက်မှာ လျှပ်စစ်မီးမရြှိခင်းဖြစ်သည်။ ဒါဆိုဘာလုပ်သင့်လဲ။
အပူချိန် ၃၈ ဒီဂရီရောက်ရင် ရေနွေးကို တတ်နိုင်သမျှ သောက်သုံးသင့်တယ်လို့
စင်ကာပူ တရုတ်လူမျိုး ဒေါက်တာ Chen က သတိပေးထားပါတယ်။
အပူချိန်မြင့်လွန်းခြင်းကြောင့် သွေးကြောတွေ ပေါက်ကွဲတာ၊ လေဖြတ်တာ၊ သေဆုံးတာတွေ ဖြစ်တတ်တယ်လို့ ဆရာဝန်က ပြောပါတယ်။ အပူချိန်မြင့်နေချိန် ရုတ်တရက် နောက်ပြန်လှည့်တာမျိုး၊ ရေခဲရေ သောက်သုံးခြင်းမျိုး၊ လေအေးပေးစက်ကို တိုက်ရိုက်မှုတ်ခြင်းမျိုး မလုပ်ပါနဲ့၊ ပြင်းပြင်းထန်ထန် လေ့ကျင့်ခန်း မလုပ်ပါနဲ့၊
ထိုင်ရာမှ ရုတ်တရက် အရမ်းကြီး မထပါနဲ့။ အထူးသဖြင့် သက်လတ်ပိုင်းနှင့် သက်ကြီးရွယ်အိုများနှင့် နာတာရှည်ရောဂါရှိသူများ အထူးသတိထားသင့်သည် ။ အပူချိန် မြင့်မားသော ရာသီဥတုတွင် ရေဓာတ်အချိန်မီပြန်လည်ဖြည့်တင်းခြင်း၊ ရေဓာတ်ဆုံးရှုံးသွားသည့်အတိုင်း ပြန်လည်ဖြည့်တင်းခြင်း၊ ချွေးအလွန်အကျွံထွက်ခြင်းကြောင့် ဓာတ်ဆားမှုန့်၊ စပျစ်သီးမှုန့်စသည်တို့ကို စနစ်တကျ ဖြည့်တင်းပေးခြင်း၊ အသီးအရွက်နှင့် သစ်သီးဝလံများကို များများစားပြီး လေးလံထိုင်းမှိုင်းစေသောအစားအစာများလျှော့စားပါ။ အပူချိန်မြင့်မားခြင်းကြောင့် စိတ်တို လေလေ စိတ်မသက်မသာ ဖြစ်လေလေပါပဲ။ မိသားစုနဲ့ကိုယ့်ကိုကိုယ်ကာကွယ်ပါ။ (ဒီပူပြင်းလှတဲ့အပူရှိန်နှင့် လျှပ်စစ်မီးမရှိသောကြောင့် အပူချိန်များမြင့်နေသဖြင့် လူတိုင်းသတိထားသင့်ပါသည်။) အချို့နေရာတွင် အပူချိန်ပြောင်းလဲကာ အပူချိန်ကျဆင်းသွားစေရန်အတွက် မိုးအနည်းငယ်ရွာနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
ကျေးဇူးပြု၍ ညီအစ်ကိုမောင်နှမများ၊
ဤဆောင်းပါးကို သင့်ဆွေမျိုးများနှင့် မိတ်ဆွေများထံ ပေးပို့ပါ။ အနည်းနှင့်အများ အကူအညီဖြစ်ပါမည်။