ရှာဖွေပါ။ ပို့စ်များExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
မြန်မာသမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့သော ရုရှားထုတ် ZIS 110 နှင့် ZIS 115
မြန်မာနိုင်ငံ၏ သမိုင်းထဲတွင် သမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့သော ရှေးဟောင်းကားများ သည် နိုင်ငံရေး၊ စစ်ရေး၊ နိုင်ငံတကာဆက်ဆံရေး တို့နှင့် နည်းနည်းသက်ဆိုင်မှုရှိခဲ့သည်။ ZIS 110 နှင့် ZIS 115 နှစ်စီးကို မြန်မာနိုင်ငံ ပိုင်ဆိုင်ခဲ့သည်ဟုသိရှိရသည်။
ထိုအချိန်က ဆိုဗီယက်ယူနီယံ (Soviet Union) နှင့် မြန်မာနိုင်ငံ၏ သံတမန်ဆက်ဆံရေး သည် အထူးကောင်းမွန်ခဲ့ပြီး ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ကားများကို မြန်မာသမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့ခြင်းသည် ထိုအထောက်အထားတစ်ခု ဖြစ်သည်။
---
ZIS 115 (1948-1949) – မြန်မာသမ္မတများအသုံးပြုခဲ့သော ကျည်ကာ Limousine
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ၏ ထုတ်လုပ်မှု
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ကို ဆိုဗီယက်ယူနီယံမှ 1948-1949 ခုနှစ်တွင် ပထမဆုံးထုတ်လုပ်ခဲ့သည်။
ZIS 115 ကို စုစုပေါင်း ၃၂ စီးသာ ထုတ်လုပ်ခဲ့သည်။
ZIS 115 သည် ZIS 110 ကို အခြေခံ၍ ထပ်မံအားဖြည့် ပြုလုပ်ထားသည့် ကျည်ကာ Limousine ဖြစ်သည်။
ဂျိုးဇက် စတာလင် (Joseph Stalin) ၏ တစ်ကိုယ်တော် လုံခြုံရေးအတွက် အထူးပြုလုပ်ထားသည့် မော်တော်ယာဉ် ဖြစ်သည်။
ZIS 115 မှာ ကျည်ဆံမထိုးနိုင်မှု (bulletproof) နှင့် ဗုံးဒဏ်ခံနိုင်မှု (bomb-resistant) အထူးတပ်ဆင်မှုများ ပါဝင်သည်။
ZIS (Zavod Imeni Stalina) ဟု အမည်ပေးခြင်းသည် ဂျိုးဇက် စတာလင်အား ဂုဏ်ပြုခြင်း ဖြစ်သည်။
ZIS 110 သည် 30,000 စီးထုတ်လုပ်ခဲ့ပြီး Classic Car အဖြစ် ရှားပါးမှုကြောင့် တန်ဖိုးမြင့်သော ကားတစ်စီး ဖြစ်လာသည်။
---
မြန်မာနိုင်ငံတွင် ZIS 115 ၏ သမိုင်း
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ပေါင်းနှစ်စီးကို မြန်မာသမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့သည်။
သမ္မတ စဝ်ရွှေသိုက် (1948-1952) မှ ZIS 115 ကို တရားဝင် Limousine အဖြစ် အသုံးပြုခဲ့သည်။
နိုင်ငံတော်ခေါင်းဆောင်များ လုံခြုံရေးအတွက် အစိုးရပွဲများ၊ နိုင်ငံတကာခရီးစဉ်များတွင် အသုံးပြုခဲ့သည်။
၁၉၄၈ ခုနှစ်တွင် ဆိုဗီယက်သံတမန်များမှ မြန်မာအစိုးရသို့ လက်ဆောင်ပေးအပ်ခဲ့သည်ဟု သိရှိရသည်။
ZIS 110 ကို သမ္မတ မန်းဝင်းမောင် (1957-1962) အထိ အသုံးပြုခဲ့သည်။
ZIS 115 ၏ ထူးခြားမှုများ
အလွန်ရှားပါးပြီး ကမ္ဘာပေါ်တွင် ရောင်းဝယ်မှုမရှိသေးသော ကားတစ်စီး
ကျည်ဆံမထိုးနိုင်သည့် သံမဏိ တပ်ဆင်မှုရှိခြင်း
ဗုံးဒဏ်ကို ခံနိုင်သော အထူးပစ္စည်းများ အသုံးပြုခြင်း
ကားအလေးချိန် ၄.၁ တန်
သမ္မတထိုင်ခုံနှင့် သက်တော်စောင့်ထိုင်ခုံများ ပါဝင်ခြင်း
ဒုတိယကမ္ဘာစစ်အတွင်းနှင့် အအေးတိုက်စစ် (Cold War) ကာလတွင် အရေးပါမှုရှိသော ကားတစ်စီး
ZIS 115 သည် 1942 Packard Super Eight ကို အခြေခံပြီး ထုတ်လုပ်ထားခြင်း
---
ZIS 110 ၏ ထူးခြားမှုများ
ZIS 110 ကို 30,000 စီးထုတ်လုပ်ခဲ့ပြီး Classic Car အဖြစ် တန်ဖိုးမြင့်လာခြင်း
တန်ဖိုးမြင့် Classic Car တစ်စီးအဖြစ် ယူရို 8.5 သန်းအထိ ပေါက်စျေးရှိခြင်း
---
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ၏ ယနေ့အထိ ကျန်ရှိမှု
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 တို့သည် ယနေ့ထိ မြန်မာနိုင်ငံတွင် ကျန်ရှိနေဆဲဖြစ်သည်။
မြန်မာနိုင်ငံတွင် ရှားပါးသည့် နိုင်ငံတော်ခေါင်းဆောင် သုံး ရှေးဟောင်းကားများအဖြစ် နေပြည်တော် စစ်သမိုင်းပြတိုက် တွင် ထိမ်းသိမ်းပြသထားသည်။
ZIS 115 သည် ကမ္ဘာပေါ်တွင် အလွန်ရှားပါးသည့် Classic Car တစ်စီး ဖြစ်သောကြောင့် တန်ဖိုးမဖြတ်နိုင်အောင် တန်ဖိုးမြင့်လာသည်။
မြန်မာသမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့သော ရုရှားထုတ် ZIS 110 နှင့် ZIS 115
မြန်မာနိုင်ငံ၏ သမိုင်းထဲတွင် သမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့သော ရှေးဟောင်းကားများ သည် နိုင်ငံရေး၊ စစ်ရေး၊ နိုင်ငံတကာဆက်ဆံရေး တို့နှင့် နည်းနည်းသက်ဆိုင်မှုရှိခဲ့သည်။ ZIS 110 နှင့် ZIS 115 နှစ်စီးကို မြန်မာနိုင်ငံ ပိုင်ဆိုင်ခဲ့သည်ဟုသိရှိရသည်။
ထိုအချိန်က ဆိုဗီယက်ယူနီယံ (Soviet Union) နှင့် မြန်မာနိုင်ငံ၏ သံတမန်ဆက်ဆံရေး သည် အထူးကောင်းမွန်ခဲ့ပြီး ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ကားများကို မြန်မာသမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့ခြင်းသည် ထိုအထောက်အထားတစ်ခု ဖြစ်သည်။
---
ZIS 115 (1948-1949) – မြန်မာသမ္မတများအသုံးပြုခဲ့သော ကျည်ကာ Limousine
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ၏ ထုတ်လုပ်မှု
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ကို ဆိုဗီယက်ယူနီယံမှ 1948-1949 ခုနှစ်တွင် ပထမဆုံးထုတ်လုပ်ခဲ့သည်။
ZIS 115 ကို စုစုပေါင်း ၃၂ စီးသာ ထုတ်လုပ်ခဲ့သည်။
ZIS 115 သည် ZIS 110 ကို အခြေခံ၍ ထပ်မံအားဖြည့် ပြုလုပ်ထားသည့် ကျည်ကာ Limousine ဖြစ်သည်။
ဂျိုးဇက် စတာလင် (Joseph Stalin) ၏ တစ်ကိုယ်တော် လုံခြုံရေးအတွက် အထူးပြုလုပ်ထားသည့် မော်တော်ယာဉ် ဖြစ်သည်။
ZIS 115 မှာ ကျည်ဆံမထိုးနိုင်မှု (bulletproof) နှင့် ဗုံးဒဏ်ခံနိုင်မှု (bomb-resistant) အထူးတပ်ဆင်မှုများ ပါဝင်သည်။
ZIS (Zavod Imeni Stalina) ဟု အမည်ပေးခြင်းသည် ဂျိုးဇက် စတာလင်အား ဂုဏ်ပြုခြင်း ဖြစ်သည်။
ZIS 110 သည် 30,000 စီးထုတ်လုပ်ခဲ့ပြီး Classic Car အဖြစ် ရှားပါးမှုကြောင့် တန်ဖိုးမြင့်သော ကားတစ်စီး ဖြစ်လာသည်။
---
မြန်မာနိုင်ငံတွင် ZIS 115 ၏ သမိုင်း
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ပေါင်းနှစ်စီးကို မြန်မာသမ္မတများ အသုံးပြုခဲ့သည်။
သမ္မတ စဝ်ရွှေသိုက် (1948-1952) မှ ZIS 115 ကို တရားဝင် Limousine အဖြစ် အသုံးပြုခဲ့သည်။
နိုင်ငံတော်ခေါင်းဆောင်များ လုံခြုံရေးအတွက် အစိုးရပွဲများ၊ နိုင်ငံတကာခရီးစဉ်များတွင် အသုံးပြုခဲ့သည်။
၁၉၄၈ ခုနှစ်တွင် ဆိုဗီယက်သံတမန်များမှ မြန်မာအစိုးရသို့ လက်ဆောင်ပေးအပ်ခဲ့သည်ဟု သိရှိရသည်။
ZIS 110 ကို သမ္မတ မန်းဝင်းမောင် (1957-1962) အထိ အသုံးပြုခဲ့သည်။
ZIS 115 ၏ ထူးခြားမှုများ
အလွန်ရှားပါးပြီး ကမ္ဘာပေါ်တွင် ရောင်းဝယ်မှုမရှိသေးသော ကားတစ်စီး
ကျည်ဆံမထိုးနိုင်သည့် သံမဏိ တပ်ဆင်မှုရှိခြင်း
ဗုံးဒဏ်ကို ခံနိုင်သော အထူးပစ္စည်းများ အသုံးပြုခြင်း
ကားအလေးချိန် ၄.၁ တန်
သမ္မတထိုင်ခုံနှင့် သက်တော်စောင့်ထိုင်ခုံများ ပါဝင်ခြင်း
ဒုတိယကမ္ဘာစစ်အတွင်းနှင့် အအေးတိုက်စစ် (Cold War) ကာလတွင် အရေးပါမှုရှိသော ကားတစ်စီး
ZIS 115 သည် 1942 Packard Super Eight ကို အခြေခံပြီး ထုတ်လုပ်ထားခြင်း
---
ZIS 110 ၏ ထူးခြားမှုများ
ZIS 110 ကို 30,000 စီးထုတ်လုပ်ခဲ့ပြီး Classic Car အဖြစ် တန်ဖိုးမြင့်လာခြင်း
တန်ဖိုးမြင့် Classic Car တစ်စီးအဖြစ် ယူရို 8.5 သန်းအထိ ပေါက်စျေးရှိခြင်း
---
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 ၏ ယနေ့အထိ ကျန်ရှိမှု
ZIS 115 နှင့် ZIS 110 တို့သည် ယနေ့ထိ မြန်မာနိုင်ငံတွင် ကျန်ရှိနေဆဲဖြစ်သည်။
မြန်မာနိုင်ငံတွင် ရှားပါးသည့် နိုင်ငံတော်ခေါင်းဆောင် သုံး ရှေးဟောင်းကားများအဖြစ် နေပြည်တော် စစ်သမိုင်းပြတိုက် တွင် ထိမ်းသိမ်းပြသထားသည်။
ZIS 115 သည် ကမ္ဘာပေါ်တွင် အလွန်ရှားပါးသည့် Classic Car တစ်စီး ဖြစ်သောကြောင့် တန်ဖိုးမဖြတ်နိုင်အောင် တန်ဖိုးမြင့်လာသည်။