Discover postsExplore captivating content and diverse perspectives on our Discover page. Uncover fresh ideas and engage in meaningful conversations
The Customer Is Always Right ဆိုတဲ့ စကား ဘယ်ကစတာလဲ
"ဝယ်သူက အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားဟာ ယနေ့ခေတ် စီးပွားရေးလောကမှာ အသုံးများတဲ့ စကားတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ဒီစကားကို ဘယ်သူက ပထမဆုံး ပြောခဲ့လဲဆိုတာကို လူအများစုက မသိကြပါဘူး။ ဒီစကားရဲ့ မူလဇစ်မြစ်ကို ရှာဖွေကြည့်တဲ့အခါမှာ စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ သမိုင်းကြောင်းကို တွေ့ရပါတယ်။
ဒီစကားကို လူသိများအောင် ပြုလုပ်ခဲ့သူ နှစ်ဦးရှိပါတယ်။ သူတို့ကတော့ Harry Gordon Selfridge နဲ့ César Ritz တို့ ဖြစ်ပါတယ်။ Harry Gordon Selfridge ဟာ လန်ဒန်မြို့မှာ Selfridges လို့ခေါ်တဲ့ ကုန်တိုက်ကြီးတစ်ခုကို ၁၉၀၉ ခုနှစ်မှာ တည်ထောင်ခဲ့သူပါ။ သူဟာ သူ့လုပ်ငန်းကို ဖောက်သည်တွေအပေါ် အလေးထား ဝန်ဆောင်မှုပေးတဲ့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုဖြစ်ချင်ခဲ့ပါတယ်။ သူ့ရဲ့ ဆိုင်မှာ "ဝယ်သူက အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ ဆောင်ပုဒ်ကို အသုံးပြုခဲ့ပြီး၊ ဖောက်သည်တွေကို အကောင်းဆုံး ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ ဝန်ထမ်းတွေကို တိုက်တွန်းခဲ့ပါတယ်။
နောက်တဦးဖြစ်တဲ့ César Ritz ကတော့ နာမည်ကျော် ဟိုတယ်ပိုင်ရှင်တစ်ဦးပါ။ သူဟာ ပဲရစ်နဲ့ လန်ဒန်မြို့တွေမှာ Ritz ဟိုတယ်တွေကို တည်ထောင်ခဲ့ပါတယ်။ သူကလည်း ဖောက်သည်တွေကို အလေးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ အလေးထားခဲ့ပါတယ်။ သူ့ရဲ့ ဆောင်ပုဒ်ကတော့ "le client n'a jamais tort" (ဝယ်သူက ဘယ်တော့မှ မမှားဘူး) ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီစကားကို ၁၉၀၈ ခုနှစ်မှာ အသုံးပြုခဲ့တာလို့ ဆိုပေမယ့် ဒီမတိုင်ခင်ကတည်းက အသုံးပြုခဲ့တာလည်းဖြစ်နိုင်ပါတယ်။
"ဝယ်သူက အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားဟာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေအတွက် အရေးပါတဲ့ သင်ခန်းစာတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ ဖောက်သည်တွေကို အလေးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်းဟာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေရဲ့ အောင်မြင်မှုအတွက် အဓိကကျပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ဒီစကားကို အလွန်အကျူး အသုံးပြုခြင်းဟာလည်း ဆိုးကျိုးတွေ ဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။
ဘာလို့လဲဆိုတော့ "ဝယ်သူဟာ အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားဟာ အမြဲတမ်းတော့ မှန်မနေနိုင်လို့ ဖြစ်ပါတယ်။ တချို့ဝယ်သူတွေဟာ မတရားတဲ့ တောင်းဆိုမှုတွေ လုပ်တတ်ပြီး၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကို အခက်အခဲ ဖြစ်စေတတ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေဟာ ဖောက်သည်တွေကို အလေးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ လိုအပ်သလို၊ မတရားတဲ့ တောင်းဆိုမှုတွေကိုလည်း ငြင်းဆန်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။
#thutacity
#crd
◾️Sales Executive - Yangon
Company: Myanmar Broadband Telecom Company Limited
Salary Range: MMK 200,000 - 300,000
https://www.joimyanmar.com/job/detail/23240
◾️Sales Executive - Yangon
Company: Myanmar Broadband Telecom Company Limited
Salary Range: MMK 200,000 - 300,000
https://www.joimyanmar.com/job/detail/23239
◾️Sales Executive - Yangon
Company: Myanmar Broadband Telecom Company Limited
Salary Range: MMK 200,000 - 300,000
https://www.joimyanmar.com/job/detail/23238
◾️Maintain & Driver - Yangon
Company: Myanmar Broadband Telecom Company Limited
Salary Range: MMK 300,000 - 400,000
https://www.joimyanmar.com/job/detail/23237