23 w - Youtube

23 w - Translate

#auto Gear ပေါ်က စာလုံးလေးတွေအကြောင်း .....

(P R N D 3 2 L (or) P R N D S L)

ဟိုးယခင်ကတော့ ကားတစ်စီးရဲ့ Transmission ဟာ Manual လို့ခေါ်တဲ့ ဂီယာဘောက်စ်နဲ့ဖွဲ့စည်းထားတာဖြစ်ပါတယ်။ ကိုယ်ပြောင်းချင်တဲ့ ဂီယာကို ကိုယ့်ဘာသာ ကလပ်နင်းပြီးထိုးခဲ့ရပါတယ်။

ယနေ့ခေတ်မှာတော့ အိမ်စီးကားတော်တော်များများမှာ manual gear ကိုသိပ်မသုံးကြတော့ဘဲ Automatic Transmisson ကိုတွင်ကျယ်စွာအသုံးပြုလာကြပါတယ်။ အဲ့ဒီတော့ Auto Gear ပေါ်မှာပါတဲ့စာလုံးလေးတွေကို သိထားဖို့လိုအပ်လာပါပြီ။

Auto Gear မှာမှ AT နဲ့ CVT ဆိုပြီး ၂ မျိုးထပ်ကွဲသွားပါတယ်။
Auto Gear ၂ခုဖြစ်တဲ့ AT မှာကော CVTမှာပါ တူညီတာက

P - Park
R - Reverse
N - Neutral
D - Drive
ဆိုတဲ့ စာလုံးလေး ၄ လုံးဖြစ်ပါတယ်။

အဲ့ဒီနောက်မှာမှ အကြမ်းဖျင်းအားဖြင့်တော့ AT မှာဆိုရင်
3
2
L - Low

CVT မှာဆိုရင်တော့
S - Sport Mode
L - Low Gear
စသည်ဖြင့်ပါတတ်ကြပါတယ်။

P-Park

ဒါကတော့ရိုးရှင်းပါတယ်။ ကားကိုရပ်ချင်တဲ့အခါမှာသုံးပါတယ်။ P ကိုထိုးလိုက်တဲ့အချိန်မှာ အကြမ်းဖျင်းအားဖြင့် Transmission system
တစ်ခုလုံးကို lock ချလိုက်သလိုပါပဲ။ အဲ့ဒီတော့ ကားမောင်းနေစဉ်မှာ ကားရွေ့နေစဉ်မှာ P ကိုထိုးမိခဲ့ရင် ပြေးနေတဲ့မြင်းကို ခြေထိုးခံလိုက်သလိုဖြစ်ပြီး
Gear box ကြီးပျက်စီးသွားမှာပါ။ ဒါပေမဲ့စိတ်မပူပါနဲ့ ကားထုတ်တဲ့စက်ရုံကအဲ့တာတွေကြိုသိလို့ ကားမောင်းနေတုန်းမှာ P ကိုထိုးလို့မရအောင်ကာကွယ်ပေးထားပါတယ် (မယုံရင် စမ်းတော့မကြည့်နဲ့ 🙂 ) ။
ကားလုံး၀ရပ်သွားပြီဆိုမှသာ P ကိုထိုးလို့ရပါတယ်။

R-Reverse

ကားကိုအနောက်ဆုတ်ချင်တဲ့အခါမှာ R ကိုသုံးပါတယ်။

N-Neutral

N ဆိုတာကတော့ ကျွန်တော်တို့ manual gear မှာဆိုရင် free ထားလိုက်သလိုပါပဲ။ Neutralဆိုတဲ့အတိုင်း ဘယ်ဂီယာမှ ၀ငမွနတောကိုဆိုလိုတာပါ။
ဘယ်နေရာတွေမှာသုံးလဲဆိုရင် ကားပျက်သွားလို့ဆွဲတဲ့အခါ တွန်းတဲ့အခါတွေမှာသုံးပါတယ်။

D-Drive

Drive ဆိုမှတော့ ကားကိုရှေ့တည့်တည့်မောင်းချင်တဲ့အခါမှာသုံးတာပေါ့ဗျာ။ D နဲ့မောင်းမယ်ဆိုရင် ကိုယ့်ကားမှာဂီယာ ၅ ချက်ရှိမယ်ဆိုရင်
အဲ့ဒီ ၅ ချက်စလုံးကုန်တဲ့အထိ အစဉ်လိုက်ချိန်းပေးသွားမှာပါ။

3,2

AT Gearbox သုံးတဲ့ကားတွေ ဥပမာ Mark II တွေမှာတွေ့ရတယ်။ ကားရဲ့ Automatic Transmission System မှာ 5-speed ဂီယာ ၅ ချက်ရှိတယ်ပဲဆိုပါစို့။
3 နေရာမှာထားလိုက်တာဟာ နောက်ဆုံးက ဂီယာ ၄ နဲ့ ၅ ကို ချိန်းမပေးနဲ့တော့ ငါ့ကို ၁ ကနေ ၃ အတွင်းသာ ဂီယာချိန်းပေးလို့ခိုင်းလိုက်တာပါပဲ။ 2 မှာ ထား
မယ်ဆိုရင်တော့ ဂီယာ ၃၊ ၄ နှင့် ၅ ကိုမချိန်းနဲ့တော့ ၁ နဲ့ ၂ ဂီယာပဲချိန်းမယ်လို့ပြောလိုက်တာပဲ။ တောင်အတက်တွေ တောင်အဆင်းတွေမှာသုံးပါတယ်။
တောင်အဆင်းမှာဆို ၂ လောက်နဲ့ဆင်းရင် ဘရိတ်ကိုသိပ်မသုံးရတော့ ဘရိတ်အပူသက်သာပြီး ပိုပြီးလဲ အန္တရာယ်ကင်းပါတယ်။ ကိုယ်က D နဲ့မောင်းနေရင်း ရုတ်တရက် အရှိန်ရှော့ချင်ရင်ပဲဖြစ်ဖြစ် အကွေ့တွေမှာအရှိန်သတ်ချင်တာပဲဖြစ်ဖြစ် 3 နှင့် 2 ကိုသုံးလို့ရပါတယ်။

S-Sport Mode

သူရဲ့အဓိကလုပ်ဆောင်ချက်ကတော့ Lower Gear ကိုကြာကြာထိန်းထားပြီး Power ပိုထုတ်ပေးတာပါ။
ဥပမာ- D နဲ့မောင်းလို့ 40 Km/h ကိုရောက်ပြီး ၃ စက္ကန့်အကြာမှာ ဂီယာ ၂ ကနေ ၃ ကိုချိန်းပေးတယ်ဆိုပါစို့။ S နဲ့ဆိုရင် 40km/h ကိုရောက်ပြီး ၆ စက္ကန့် ၇ စက္ကန့်လောက်မှပြောင်းပါလိမ့်မယ်။ အဲ့ဒီတော့ Lower gear မှာ အချိန်ကြာကြာနေပြီး
power ပိုထုတ်ပေးပါတယ်။ အကွေ့အကောက်များတဲ့လမ်းတွေမှာသုံးပါတယ်။ ဆီတော့ပိုစားပါတယ်။ ဘာလို့လဲဆိုတော့
lower gear မှာကြာကြာနေတာကိုး။ အကွေ့တွေဆို ထိန်းလို့သိမ်းလို့ပိုကောင်းပါတယ်။ RPM ကိုလည်းမကျစေပဲ ထိန်းပေးပါတယ်။

L-Low Gear

သူကတော့ အနိမ့်ဆုံးဂီယာဖြစ်တဲ့ ဂီယာ နံပါတ်၁ ပါ။ Manual မှာ Gear 1 ထိုးလိုက်တာနဲ့အတူတူပါပဲ။ ကျန်တဲ့ဂီယာတွေကိုလုံး၀မချိန်းပဲ တောက်လျှောက် 1 နဲ့ပဲသွားမှာပါ။ တောင်အမတ်ကြီးတွေတက်တဲ့နေရာ အဆင်းအကြီးကြီးတွေဆင်းတဲ့နေရာမှာသုံးပါတယ်။

အားလုံးပဲ ဘေးရန်ကင်းစွာနဲ့ခရီးနှင်နိုင်ကြပါစေ။

image
Phyo Thu changed his profile cover
23 w

image
Phyo Thu changed his profile picture
23 w

image
Darker Sound changed his profile picture
23 w

image
23 w - Translate

ငရဲဆိုတာ ဒါပဲနေမှာ
ပူချက်က ရေနံချောင်းနဲ့ချောက်မှာ ၄၅ ဒီဂရီတောင်ကျော်နေပြီ။ ဒီကြားထဲ စောက်မီးကတရက်ကို ၈ နာရီတောင်ပြည့်အောင်မလာ

image
23 w - Translate

ငရဲဆိုတာ ဒါပဲနေမှာ
ပူချက်က ရေနံချောင်းနဲ့ချောက်မှာ ၄၅ ဒီဂရီတောင်ကျော်နေပြီ။ ဒီကြားထဲ စောက်မီးကတရက်ကို ၈ နာရီတောင်ပြည့်အောင်မလာ

image
23 w - Translate

ငရဲဆိုတာ ဒါပဲနေမှာ
ပူချက်က ရေနံချောင်းနဲ့ချောက်မှာ ၄၅ ဒီဂရီတောင်ကျော်နေပြီ။ ဒီကြားထဲ စောက်မီးကတရက်ကို ၈ နာရီတောင်ပြည့်အောင်မလာ

imageimage
23 w - Translate

ဒိုင်ကွပ်ကဲမှုညံ့ဖျင်းတဲ့ခမာလက်ဝှေ့မှာစိုးမိုးဇော်အမှတ်ဖြင့်ရှုံးနိမ့်

ယနေ့ ည ထိုးသတ်သွားတဲ့ IPCC Tournament Semifinal ပွဲစဥ်မှာ မြန်မာ့လက်ဝှေ့ဖိုက်တာ စိုးမိုးဇော် 🇲🇲 ဟာ ကမ္ဘောဒီးယားခွန်ခမာဖိုက်တာ Chan Samart🇰🇭 ကို အချီပြည့်လက်ရည် အသာဖြင့် ထိုးသတ်ခဲ့ပါသော်လည်း ၅ချီပြည့်တဲ့ အချိန်မှာတော့ အမှတ်ဖြင့် ရှုံးနိမ့်သွားခဲ့ပါတယ်။
ဒီပွဲမှာ စိုးမိုးဇော် 🇲🇲 လက်ရည်အသာ ဖြင့်ထိုးသတ်ခဲ့ပြီး ၄ချီမြောက်မှာ ကမ္ဘောဒီးယားဖိုက်တာ Chan Samart🇰🇭 ခေါင်းနဲ့ အားပြင်းစွာ တိုက်မိတာကြောင့် ဒဏ်ရာရခဲ့ပြီး အမှတ်စဥ်ရေတွက် ခံရပါတယ်။ ခမာ ဒိုင်တွေရဲ့ ညံ့ဖျင်း ဘက်လိုက်မှု ကြောင့် စိုးမိုးဇော်🇲🇲 ရှုံးနိမ့်ခဲ့တာပါ။

Credit to Myanmar Ultimate Fighters

image
23 w - Translate

တစ်ကားလုံးမွှေ ပြီးတော့
ဘာနောင်တမှ မရဘဲ သော်ကေ သွားတာ မကြိုက်ပါဘူးနော်😏
ငါဖြစ်ချင်တာ အဲ့လိုမဟုတ်ဘူး..
ဒေါ်ထက်ဝတီ မူးမူးရူးရူး နဲ့ ခေါ်ကုတ် လိုက်တဲ့ ‌‌ ဓော်ကား က စင်ဒီကို ထိမိ..
ဒေါ်ထက်ဝတီက သူ့လက်နဲ့ သော်ကတ် မိပီဆိုပီး အဲနားမှာ စိတ်ခြောက်ခြားပီးရူး..
အရူးထောင်ရောက်..
တကယ်တမ်းကျ စင်ဒီက မသော်ကေဘူး ..
စင်ဒီဆေးရုံကဆင်း ..
သူ့မာမီ ကို အရူးထောင်မှာသွားတွေ့ .
သူ့မာမီက သူ့ကိုမမှတ်မိ..
တစ်ယောက်တည်း တတွတ်တွတ်ပြောပီးအမွေတွေကို လုတုံး...
သူ့မာမီ ကိုကြည့်ပီး နှပ်တွဲလောင်းနဲ့ငို သံဝေဂ တွေရ..
စင်ဒီက အားလုံးကိုဝန်‌ချတောင်းပန်.. သီလရှင်ဝတ်..
ခင်ငြိမ်းနဲ့ ကိုထိုက်နဲ့ ညား..
ခင်ငြိမ်းက အဘိုးလေးကို လိုက်ရှာ အတူနေ..
ဦးငယ်က ခင်ငြိမ်းတို့ဆီမှာ လူဝင်စားပြန်ဖြစ်..
ဒီသ က ထောင်ကလွတ် ..
သူ့ အမေ နဲ့သားကို ပေးသိ..
မဏိစစ်နဲ့ ညားလိုက် ..
ကလေးပါရ..
သိုက်စိုးနဲ့ ဘေဘီ ပါထောင်ကလွတ် ..
စကားစိမ်း မှာပဲ ကလေးတွေကို စောင့်ရှောက် မလား. ဒါမှမဟုတ် အပြင်မှာပဲကောင်းရောင်းကောင်းဝယ် လုပ်ကိုင်စား..
အားလုံးက အေးချမ်းမှုတွေရ..
အာ့လို ဇာတ်သိမ်းစေချင်တာ..
ဒါတောင်.. ဦးငယ် သေရတာ မဏိစစ်ကြောင့် မဟုတ်ဘူးဆိုတဲ့ အမှန်တရား ဦး‌လင်းအောင် သိအောင် ဘယ်လိုမှ လုပ်မရတော့လို့.😌
အခုတော့ အားလုံးကို သော်ကေ ပေးလိုက်တာနဲ့ ဇာတ်သိမ်းသွားတာ ..ငါ့မှာတနုံ့နုံ့ ကြီး 😏
ဟူးးးးးးမောထှာ😁

Credit

image