20 w - Translate

မန္တလေး ကုန်စည်ဒိုင် ၁၇- ၅-၂၀၂၄ အရောင်းအဝယ်စျေးကွက်အခြေအနေ

ဂျုံစေ့အမျိုးမျိုး
ဂျုံ (တောင်ဘက်/ငါန်းဇွန်/မြို့သာ) - ၆၀ ပိဿာ - 155000/ 160000
ဂျုံ (မုံရွာ/ဘုတလင်) - ၆၀ ပိဿာ - 155000/160000/
ဂျုံ (စဈိကိုငျး/ဆားတောင်/ရွှေဘို) - ၆၀ ပိဿာ - 155000/ 160000
ဂျုံ (မြင်းမူ/မြောင်) - ၆၀ ပိဿာ - 155000/ 160000
ဂျုံ (ကလေး) - ၆၀ ပိဿာ - 125000/ 130000
ဂျုံ (ရှမ်း) - ၆၀ ပိဿာ - 135000/ 140000
ဂျုံ (အထွက်တိုး) - ၆၀ ပိဿာ - 135000/ 140000
ဂျုံ (AUS) - ၁ ပိဿာ - 3300 (ygn)
ဂျုံဖွဲ - ၁ ပိဿာ - 1300/

ကုလားပဲလုံး
V2 - ၅၇.၂၅ ပိဿာ - 243000 / 244000
V7 - ၅၇.၂၅ ပိဿာ - 248000/ 249000
TW - ၅၆.၂၅ ပိဿာ -(ကောင်း) 225000/ 224000/
TW (ကလေး) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ - 218000
929 - ၅၆.၂၅ ပိဿာ - 235000/ 236000

ကုလားပဲခြမ်း - (၁ပိဿာ) ဈေးနှုန်းများ
V2ခြမ်း - 5500/ 5550
V7ခြမ်း -5500

ပဲစင်းငုံအမျိုးမျိုး
ပဲစင်းငုံ (နီ) - ၆၀ ပိဿာ - 405000 /
ပဲစင်းငုံ (ဖြူ) - ၆၀ ပိဿာ - 385000/ 390000/ 395000

ပဲယင်းအမျိုးမျိုး
ပဲယင်းကြီး - ၆၀ ပိဿာ - 140000/ 142000
ပဲယင်းသေး - ၆၀ ပိဿာ - 135000/ 140000
ပဲယင်းနီ - ၆၀ ပိဿာ - 183000/ 185000

ပဲတီစိမ်းအမျိုးမျိုး
ပဲတီစိမ်းရွှေဝါ (ခရမ်း) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ -213000/ 214000(ယခင်)
ပဲတီစိမ်း (ညာ) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ -(သစ်)- 180000/ 183000/ 185000
ပဲတီစိမ်းသေး (စိမ်းနောက်) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ
ပဲတီစိမ်း (ခွဲပဲ) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ - 137000/138000/

ပဲလွန်း
ပဲလွန်းဖြူ - ၆၀ ပိဿာ - 195000/ 200000/
ပဲလွန်းပြာ - ၅၄.၂၅ ပိဿာ - 172000/ 175000/
ပဲလွန်းဝါ - ၅၄.၂၅ ပိဿာ - 160000/ 165000(ယခင်)

ပဲကြီးအမျိုးမျိုး
ပဲကြီး (က) - ၅၅.၂၅ ပိဿာ - 250000/ 255000/ 260000/
ပဲကြီး (လ) - ၅၅.၂၅ ပိဿာ - 235000/ 240000/ 245000/
ပဲကြီး (သ) - ၅၅.၂၅ ပိဿာ - 215000/ 220000/
တရုတ်ပဲကြီး (က) - ၅၀ ပိဿာ - 340000
တရုတ်ပဲကြီး (သ) - ၅၀ ပိဿာ - 285000

ပဲရာဇာ
ပဲရာဇာ (ခြမ်း) - ၁ ပိဿာ - 7500/(ယခင်)

ပဲနီပြား - ၅၅.၂၅ ပိဿာ -290000/ 300000/ 320000/

ပဲထောပတ်
ပဲထောပတ် (ဂေါက်) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ - 405000
ပဲထောပတ် (က) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ - 400000/
ပဲထောပတ် (လ) - ၅၆.၂၅ ပိဿာ - 380000/ 385000
ပဲထောပတ် (သ) - ၅၆.၂၅- ပိဿာ - (ယောထော) 360000/ 365000

ပဲကြား - ၅၆.၂၅ ပိဿာ -140000

ပဲဇီးကွက်
ပဲဇီးကွက် (ဗမာ) - ၅၈.၂၅ ပိဿာ - 147000/ 150000 / 152000

စွန်တာပြာ
စွန်တာပြာ (ကသဲ) - ၅၈.၂၅ ပိဿာ - 147000/ 148000/ 150000/
စွန်တာပြာ (ရိုးရိုး) - ၅၈.၂၅ ပိဿာ - 143000/ 1450000/

ပဲပုတ်
ပဲပုတ် (ရှမ်း) - ၅၃.၂၅ ပိဿာ - 165000/ 167000/ 170000/
ပဲပုတ် (ဗမာ) - ၅၃.၂၅ ပိဿာ - 180000/ 185000

နိုင်လွန်ပဲ/ပုဂံပဲ - ၅၉.၂၅ ပိဿာ - 293000/ 295000

မြေထောက်ပဲ
မြေထောက်ပဲ - ၅၄ ပိဿာ - 280000/ 290000/ 300000/ 310000/ 325000
မြေထောက်ပဲ (ဖြူ) - ၅၄ ပိဿာ - 350000

မတ်ပဲ
မတ်ပဲ (ကောင်း) - ၆၀ ပိဿာ -295000/ 298000/ 300000/ 305000

စားတော်
စားတော် (ကနေဒါ) - ၅၉.၂၅ ပိဿာ -( ကောင်း) 285000 /290000
စားတော် (ကျွန်း) - ၅၉.၂၅ ပိဿာ - 220000/ 230000/ 255000

ဘိုကိတ်
ဘိုကိတ်ကြား (က) - ၅၂ ပိဿာ - 390000/ 395000/ 400000(ယခင်)

ပဲချဉ်ပေါင် - ၆၀ ပိဿာ - 165000

ပြောင်း
ပြောင်းဖူး (ဗမာ) - ၅၄ ပိဿာ - 53500/54000
ပြောင်းဖူး (ရှမ်း) - ၅၄ ပိဿာ - 55000/ 55500
ပြောင်းဖူး (CP) - ၅၄ ပိဿာ - 55000/ 55500
အထွက်တိုးပြောင်း (နီ) - ၅၃ ပိဿာ - 68000/ 70000(ယခင်)

နံနံစေ့ - ၁တင်း=၈ ပိဿာ - 35000/
မုန်ညှင်းစေ့ - ၁ ပိဿာ - 30000/ 32000

ကြက်ဆူ
ကြက်ဆူ (ဗမာ) - ၃၆ ပိဿာ - 111000

နှမ်းအမျိုးမျိုး
နှမ်းဖြူ (JP) - ၄၅ ပိဿာ -415000/420000
နှမ်းညို - ၄၅ ပိဿာ - (ဟောင်း)300000/ (သစ်)310000
နှမ်းဝါ - ၄၅ ပိဿာ -315000

ဆောင်းနှမ်း - ၄၅ ပိဿာ - 330000/ 335000(ယခင်)
ပန်းနှမ်း - ၄၅ ပိဿာ - 207000

နေကြာ
ဆီနေကြာ - ၂၇ ပိဿာ - 100000/ 105000(ယခင်)

မြေပဲဆံအမျိုးမျိုး ၁ ပိဿာဈေးနှုန်း
S1လုံးဆံ - 7200/7300(ယခင်)
S1ဆီဆံ - 6100/ 6300(ယခင်)
S1 ရွေးဆံ - 6800/ 6900/ (ယခင်)
အနီလုံးဆံ - - (သစ်) (ရှည်)6300/ 6400/ (ဝိုင်း) 6600/ 7000/ 7300
အနီလုံး(ရွေးဆံ) - 6100/ 6200(ယခင်)

ဆီအမျိုးမျိုး - ၁ ပိဿာ ဈေးနှုန်း
ပဲဆီ - ၁ ပိဿာ -10000/ 12000
ပဲဖတ် - ၁ ပိဿာ- 3100/ 3150
နှမ်းဆီ - ၁ ပိဿာ- 12500
နှမ်းဖတ် - ၁ ပိဿာ- 2700/ 2750
မုန့်ညှင်းဖတ် - ၁ ပိဿာ -1750/ 1770,
နေကြာဆီ - ၁ ပိဿာ-13000
နေကြာဖတ် - ၁ ပိဿာ- 1875
ပဲပုတ်ဆီ - ၁ ပိဿာ 6500
ပဲပုတ်ဖတ် - ၁ ပိဿာ- 3000

မှတ်ချက်။ ။အချိန်နှင့်အမျှဈေးနှုန်းပြောင်းလဲမှုရှိပါသည်

image
20 w - Translate

👉👉ကိုပါအမေရိကချန်ပီယံ အာဂျင်တီးနားအသင်းရဲ့ ၂၅ယောက် လူစာရင်း

ကိုပါအမေရိက ချန်ပီယံဆု ကာကွယ်ဖို့ ကြိုးပမ်းမယ့် အာဂျင်တီးနားအသင်းရဲ့ ပဏမ ၂၅ဦးစာရင်းကို နည်းပြ စလာကိုလီ ထုတ်ပြန်ခဲ့ပါတယ်။ နောက်ဆုံး အဆင့်မှာ ကစားသမား ၂ဦးကို ချန်ထားခဲ့မှာဖြစ်ပြီး မန်ယူနိုက်တက်ရဲ့ လူငယ်ကစားသမား ဂါနာချိုတစ်ယောက် ၂၃ယောက်စာရင်းထဲ ပါ၀င်လာဖို့ရှိတယ်လို့ သတင်းတွေမှာ ဖော်ပြနေပါတယ်။

𝐀𝐫𝐠𝐞𝐧𝐭𝐢𝐧𝐚'𝐬 25 𝐌𝐚𝐧 Squad for the Copa America 2024:

▪️Goalkeepers:

1. Dibu Martinez
2. Franco Armani
3. Walter Daniel Benitez

▪️Defenders:

4. Cuti Romero
5. Lessandro Martinez
6. Nico Otamendi
7. Nahuel Molina
8. Gonzalo Montel
9. Marco Acuna
10. Nico Taflafico
11. German Pezzella

▪️Midfielders:

12. Rodrigo De Paul
13. Alexis Mac Allister
14. Enzo Fernández
15. Leandro Paredes
16. Exequiel Palacios
17. Rodriguez Guido
18. Giovani Lo Celso

▪️Attackers:

19. 𝐋𝐢𝐨𝐧𝐞𝐥 Andrés 𝐌𝐞𝐬𝐬𝐢
20. Angel Di Maria
21. Julian Alvarez
22. 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐨 𝐃𝐲𝐛𝐚𝐥𝐚
23. Lautaro Martínez
24. Alejandro Garnacho
25. Nico Gonzalez

image
20 w - Translate

Social Media Post တွေ upload လုပ်ဖို့ အကောင်းဆုံးအချိန်များ

အခုနောက်ပိုင်းက Social Media အသုံးများလာတာကြောင့် Social Media Platform တွေမှာ ကိုယ်ပ်ိုင် Personal Page၊ အလုပ်အတွက် Page ဖွင့်တာမျိုးတွေနဲ့ Digital ပိုင်းမှာ အားစိုက်လာကြပါတယ်။ ဒီနေရာမှာ ကိုယ့်ရဲ့ page ဒါမှမဟုတ် Account , Website တွေမှာ ကိုယ်တင်လိုက်တဲ့ Post ကို Engagement ကောင်းအောင် လုပ်ဖို့ သတိထားရမယ့် အချက်တွေရှိပါတယ်။

ဒါကြောင့် ဒီနေ့မှာတော့ လက်ရှိ လူသုံးများတဲ့ Social Media Platform (၃) ခုမှာ Post တွေတင်ဖို့ အကောင်းဆုံးအချိန်တွေကို ဖော်ပြပေးသွားမှာပါ။
1. နံပါတ်တစ် လူသုံးအများဆုံး Social Media Platform ဖြစ်တဲ့ Facebook မှာတော့ တနင်္လာနေ့၊ ဗုဒ္ဓဟူးနေ့နဲ့ သောကြာနေ့တွေမှာ Post တွေတင်တဲ့အခါ Engagement ကောင်းပြီး အချိန်အတိအကျဆိုရင်တော့ မနက် ၉ နာရီမှ ၁၁ နာရီအတွင်း နဲ့ နေ့လည် ၁၂ နာရီမှ ၁ နာရီအတွင်း ဖြစ်ပါတယ်။ Facebook မှာဆိုရင် Weekend တွေမှာ post တင်ရင်လည်း အကောင်းဆုံးအချိန်လို့ ပြောကြပါတယ်။

2. ဒုတိယအနေနဲ့ Instagram မှာ Post တင်လို့ကောင်းတဲ့ အချိန်တွေကတော့ အင်္ဂါနေ့၊ ဗုဒ္ဓဟူးနေ့နဲ့ သောကြာနေ့တွေဖြစ်ပြီး Monday to Friday တစ်ပတ်လုံးဆိုလည်း အဆင်ပြေပါတယ်တဲ့။ အချိန်တွေကတော့ မနက် ၉ နာရီ ကနေ ၁၀ နာရီအတွင်း ဖြစ်ပါတယ်။

3. ကလေးအရွယ်ကစလို့ လူငယ် လူကြီး အရွယ်သုံးပါးမရွေးသုံးကြတဲ့ TikTok မှာဆိုရင် Post တင်လို့ကောင်းတဲ့ အချိန်တွေကတော့ Monday to Friday ပဲဖြစ်ပါတယ်။ နေ့လည် ၁၂ နာရီကနေ ၃ နာရီအတွင်း၊ ညနေ ၆ နာရီကနေ ည ၁၀ နာရီအတွင်း တင်တဲ့ Post တွေက သာမန်အချိန်တင်တဲ့ Post တွေထက် ပိုပြီး Engagement ကောင်းတာကိုတွေ့ရပါတယ်။

Social media platform အများစုရဲ့ post တင်ဖို့ အကောင်းဆုံးရက်တွေကတော့ တနင်္လာနေ့၊ ဗုဒ္ဓဟူးနေ့နဲ့ သောကြာနေ့တွေဖြစ်ပြီး အချိန်တွေကတော့ မနက် ၈ နာရီ, နေ့လည် ၃ နာရီ နဲ့ ည ၇ နာရီဆိုပြီးတော့လည်း
တွေ့ရှိရပါတယ်။

ဒီအချိန်တွေကတော့ ၂၀၂၄ ခုနှစ်အတွက် Social Media အသုံးပြုသူများတဲ့ အချိန်ပေါ်မူတည်ပြီး ဖော်ပြပေးထားတာပဲဖြစ်ပါတယ်။ ဒါ့အပြင် သင့်ရဲ့ Platform နဲ့ Audience အပေါ်မူတည်ပြီးတော့လည်း Engagement ကောင်းမကောင်းကို ဆုံးဖြတ်နိုင်ပါသေးတယ်။ ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ် အခုဖော်ပြထားတဲ့ အချိန်တွေကို ကြည့်ပြီး ကိုယ့်ရဲ့ Page ဒါမှမဟုတ် Account မှာ တစ်ချက်လောက် စမ်းသပ်ပြောင်းလဲကြည့်ဖို့ အကြံပေးချင်ပါတယ်ခင်ဗျာ။

image


this one is too easy

20 w - Translate

အာလူးဆနွင်းမကင်း ပြုလုပ်နည်း
🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀🧀

အာလူး......၈၀ကျပ်သား
အုန်းသီး (အေသး).....၁လုံး(အမှုန့်ခြစ်)
အုန်းသီး ကြီးရင် ၁ခြမ်းပဲထည့်ပါ
သကြား.. ...၂၅ကျပ်သား
ထောပတ်.. ...၁၅ကျပ်သား
ဂျုံမှုန့်.....၁၅ကျပ်သား
အုန်းနို့.....ဘူးသေးတ၀က်
နို့မှုန့်......၂ထုပ်(အေသး)
ဆား.....၁ဇွန်း (လက်ဖက်ရည်ဇွန်း)
ဘိန်းစေ့.. ...အနည်းငယ်

အာလူးကို နူးအိအောင်ပြုတ် အခွံခွာပြီး
ကျေအောင်ချေထားပါ(ကြိတ်စက်နဲ့လဲရပါတယ်)
ချေထားတဲ့ အာလူး +အုန်းသီးအမှု့န်+
သကြား+ ထောပတ် +ဂျုံ +ဆား+အုန်းနို့
နို့မှုန့် အားလုံးသမအောင် ရောနယ်ပါ
ထောပတ်သုတ်ထားတဲ့ဘန်း ၉"+၁၁"ထဲ
ထဲ့ အပေါ်ယံညီအောင် ထောပတ်ထပ်ဆမ်းပြီး ညှိပေးပါ ပြီးမှ ဘိန်းစေ့ဖြူးပြီး
အပူချိန် ၂၀၀ံ စင်တီဂရိတ် မိနစ် ၄၀
အပေါ်မီးများများ အောက်မီးနဲနဲ နဲ့ မုန့်ဖုတ်လိုက်ရင်ရပါပြီ
အအေးခံပီး ကြိုက်တဲ့ပုံစံ
ဖြတ်လို့ရပါပြီ။

image
20 w - Translate

📝 DEAL DONE : ယူနိုက်တက် အာဆင်နယ် တိုက်စစ်မှူး ဟောင်း ရော်ဘင်ဗန်ပါစီဟာ နယ်သာလန်ကလပ် Heerenveen ရဲ့ နည်းပြသစ်အဖြစ် ခန့်အပ်ခြင်းခံခဲ့ရပါပြီ 🇳🇱

image
20 w - Translate

စက်လှေခါးစီးရင်း နားပါ အူနိုင်တဲ့ ကမ္ဘာ့အနက်ဆုံး မြေအောက်ဘူတာရုံ

လေယာဉ် အတက်၊ အဆင်းလုပ်တာမျိုး၊ တောင်တက်၊ တောင်ဆင်း ကားမောင်းတာမျိုးတွေဆိုရင် လေဖိအား မတူတာကြောင့် နားအူတာမျိုး ကြုံရလေ့ရှိပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ စက်လှေခါး စီးရင်း နားအူတာမျိုးတော့ ကြုံရလေ့မရှိပါဘူး။

တရုတ်နိုင်ငံ ချုံကင်းမြို့မှာ တည်ဆောက်ထားတဲ့ ကမ္ဘာ့အနက်ဆုံး မြေအောက်ဘူတာရုံထဲမှာ စက်လှေခါး စီးတဲ့အခါ နက်လွန်းတဲ့အတွက် နားအူတာမျိုး ဖြစ်တတ်တယ်လို့ ဆိုပါတယ်။ ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက်ဘူတာရုံဟာ မြေအောက်အနက် ၁၁၆ မီတာမှာ တည်ဆောက်ထားတာဖြစ်ပြီး အထပ်မြင့် အဆောက်အအုံနဲ့ နှိုင်းယှဉ်ကြည့်ရင် အထပ် ၄၀ ရှိတဲ့ အဆောက်အအုံတစ်ခုကို မြေအောက်ထဲ တည်ဆောက်ထားသလိုပါပဲ။

ဟောင်ယန်ရွာဟာ ကျားလင်းကျန်းမြစ်ကမ်းဘေးမှ တောင်ပေါ်မှာ တည်ရှိတာဖြစ်ပြီး မြေအောက်ဘူတာရုံ ဆောက်လုပ်ဖို့ အနက်ပေများများ တူးခဲ့ရတာပါ။ အဲဒီအတွက် ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက် ဘူတာရုံကနေ မြေပြင်ပေါ်ကို ရောက်ဖို့ စက်လှေခါးစီးရင် ၃၈ မိနစ်အထိ ကြာပြီး တောင်တက်နေရသလိုပဲလို့ ဆိုပါတယ်။

ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက်ဘူတာရုံကို ရက် ၄၀၀ ကြာ အချိန်ယူ တည်ဆောက်ခဲ့ရပြီး ၂၀၂၂ ခုနှစ်မှာ ပြီးစီးခဲ့တာပါ။ အလွန်နက်တဲ့ မြေအောက်ဘူတာရုံဖြစ်လို့ ချုံကင်းမြို့မှာ ကမ္ဘာလှည့်ခရီးသည်တွေကို ဆွဲဆောင်ရာ နေရာတစ်ခုလည်း ဖြစ်နေပါတယ်။

image
20 w - Translate

စက်လှေခါးစီးရင်း နားပါ အူနိုင်တဲ့ ကမ္ဘာ့အနက်ဆုံး မြေအောက်ဘူတာရုံ

လေယာဉ် အတက်၊ အဆင်းလုပ်တာမျိုး၊ တောင်တက်၊ တောင်ဆင်း ကားမောင်းတာမျိုးတွေဆိုရင် လေဖိအား မတူတာကြောင့် နားအူတာမျိုး ကြုံရလေ့ရှိပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ စက်လှေခါး စီးရင်း နားအူတာမျိုးတော့ ကြုံရလေ့မရှိပါဘူး။

တရုတ်နိုင်ငံ ချုံကင်းမြို့မှာ တည်ဆောက်ထားတဲ့ ကမ္ဘာ့အနက်ဆုံး မြေအောက်ဘူတာရုံထဲမှာ စက်လှေခါး စီးတဲ့အခါ နက်လွန်းတဲ့အတွက် နားအူတာမျိုး ဖြစ်တတ်တယ်လို့ ဆိုပါတယ်။ ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက်ဘူတာရုံဟာ မြေအောက်အနက် ၁၁၆ မီတာမှာ တည်ဆောက်ထားတာဖြစ်ပြီး အထပ်မြင့် အဆောက်အအုံနဲ့ နှိုင်းယှဉ်ကြည့်ရင် အထပ် ၄၀ ရှိတဲ့ အဆောက်အအုံတစ်ခုကို မြေအောက်ထဲ တည်ဆောက်ထားသလိုပါပဲ။

ဟောင်ယန်ရွာဟာ ကျားလင်းကျန်းမြစ်ကမ်းဘေးမှ တောင်ပေါ်မှာ တည်ရှိတာဖြစ်ပြီး မြေအောက်ဘူတာရုံ ဆောက်လုပ်ဖို့ အနက်ပေများများ တူးခဲ့ရတာပါ။ အဲဒီအတွက် ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက် ဘူတာရုံကနေ မြေပြင်ပေါ်ကို ရောက်ဖို့ စက်လှေခါးစီးရင် ၃၈ မိနစ်အထိ ကြာပြီး တောင်တက်နေရသလိုပဲလို့ ဆိုပါတယ်။

ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက်ဘူတာရုံကို ရက် ၄၀၀ ကြာ အချိန်ယူ တည်ဆောက်ခဲ့ရပြီး ၂၀၂၂ ခုနှစ်မှာ ပြီးစီးခဲ့တာပါ။ အလွန်နက်တဲ့ မြေအောက်ဘူတာရုံဖြစ်လို့ ချုံကင်းမြို့မှာ ကမ္ဘာလှည့်ခရီးသည်တွေကို ဆွဲဆောင်ရာ နေရာတစ်ခုလည်း ဖြစ်နေပါတယ်။

image
20 w - Translate

စက်လှေခါးစီးရင်း နားပါ အူနိုင်တဲ့ ကမ္ဘာ့အနက်ဆုံး မြေအောက်ဘူတာရုံ

လေယာဉ် အတက်၊ အဆင်းလုပ်တာမျိုး၊ တောင်တက်၊ တောင်ဆင်း ကားမောင်းတာမျိုးတွေဆိုရင် လေဖိအား မတူတာကြောင့် နားအူတာမျိုး ကြုံရလေ့ရှိပါတယ်။ ဒါပေမဲ့ စက်လှေခါး စီးရင်း နားအူတာမျိုးတော့ ကြုံရလေ့မရှိပါဘူး။

တရုတ်နိုင်ငံ ချုံကင်းမြို့မှာ တည်ဆောက်ထားတဲ့ ကမ္ဘာ့အနက်ဆုံး မြေအောက်ဘူတာရုံထဲမှာ စက်လှေခါး စီးတဲ့အခါ နက်လွန်းတဲ့အတွက် နားအူတာမျိုး ဖြစ်တတ်တယ်လို့ ဆိုပါတယ်။ ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက်ဘူတာရုံဟာ မြေအောက်အနက် ၁၁၆ မီတာမှာ တည်ဆောက်ထားတာဖြစ်ပြီး အထပ်မြင့် အဆောက်အအုံနဲ့ နှိုင်းယှဉ်ကြည့်ရင် အထပ် ၄၀ ရှိတဲ့ အဆောက်အအုံတစ်ခုကို မြေအောက်ထဲ တည်ဆောက်ထားသလိုပါပဲ။

ဟောင်ယန်ရွာဟာ ကျားလင်းကျန်းမြစ်ကမ်းဘေးမှ တောင်ပေါ်မှာ တည်ရှိတာဖြစ်ပြီး မြေအောက်ဘူတာရုံ ဆောက်လုပ်ဖို့ အနက်ပေများများ တူးခဲ့ရတာပါ။ အဲဒီအတွက် ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက် ဘူတာရုံကနေ မြေပြင်ပေါ်ကို ရောက်ဖို့ စက်လှေခါးစီးရင် ၃၈ မိနစ်အထိ ကြာပြီး တောင်တက်နေရသလိုပဲလို့ ဆိုပါတယ်။

ဟောင်ယန်ကန်မြေအောက်ဘူတာရုံကို ရက် ၄၀၀ ကြာ အချိန်ယူ တည်ဆောက်ခဲ့ရပြီး ၂၀၂၂ ခုနှစ်မှာ ပြီးစီးခဲ့တာပါ။ အလွန်နက်တဲ့ မြေအောက်ဘူတာရုံဖြစ်လို့ ချုံကင်းမြို့မှာ ကမ္ဘာလှည့်ခရီးသည်တွေကို ဆွဲဆောင်ရာ နေရာတစ်ခုလည်း ဖြစ်နေပါတယ်။

imageimage