8 ပတ် - ဘာသာပြန်ပါ။

Supra ဆိုတာ ကားဝါသနာရှင်လောကမှာ Influence အရှိဆုံးကားတွေထဲက တစ်စီးအပါအဝင်ဖြစ်ပြီး Mk4/A80 တစ်စီးလမ်းမှာတွေ့တဲ့အခါ “IS THAT A SUPRA!!!” ဆိုပြီး အကျယ်ကြီးအော်ရတဲ့အထိ ကျော်ကြားပါတယ်👀
Supra ကို အမေရိကန် petrolhead တွေက အလွယ်တကူရနိုင်တဲ့ Chevy LS V8 အင်ဂျင် swap ပြီး drag ကားလုပ်တယ်။ တချို့ကတော့ 2JZ-GTE ကိုဘဲ ဆက်သုံးပြီး street racing အနေနှင့်ဘဲ ဆက်သုံးတယ်။ Supra မျိုးဆက်ထဲမှာ အခုလက်ရှိ Mk5 နှင့် လက်ဟောင်း Mk4 တို့ကြား မရေမတွက်နိုင်တဲ့ engine swap တွေကို မြင်တွေ့ခဲ့ရပြီးပြီဗျ။ Iconic အဖြစ်ဆုံး Top Secret V12 Supra အပြင် LS V8 နှင့် RB inline 6 ချိန်းထားတာတွေ အများကြီးရှိခဲ့ပါတယ်။ ဒီ swap တွေကိုလည်း စာဖတ်သူအားလုံး ရင်းနှီးပြီးသားဖြစ်လောက်မှာပါ။ ဒါပေမယ့်လို့ V configuration အင်ဂျင်တွေကြားမှာ အရှားပါးဆုံးနှင့် အသံအလှဆုံးလို့လည်း ပြောနိုင်တဲ့ V10 engine swap ထားတဲ့ Supra ကိုတော့ သိပ်မရင်းနီးကြဘူးဟုတ်…?
Formula Drift ကြည့်လေ့ရှိတဲ့ ညီအစ်ကိုတွေဆိုရင် Ryan Tuerck ကို သိကြမှာပါ၊ Corolla အဝါလေးမောင်းတဲ့ တစ်ယောက်လေ။ ဒါကိုမှ မမှတ်မိဘူးဆိုရင် Donut Media မှာ Ferrari 458 V8 engine swap ထားတဲ့ GT86 Touge Drift ဗီဒီယိုလေးကို ပြန်စဉ်းစားကြည့်လိုက်ပါ။ မျက်လုံးထဲ ပေါ်လာပြီဟုတ်!? (GT458 - https://bit.ly/3y41kJB) ရိုင်ယန်ရဲ့ youtube channel ကို အမြဲကြည့်နေကျသူတွေဆိုရင် ဒီ V10 swap ထားတဲ့ A90 Supra build လေးကို ဟိုးအစကနေ သိထားမယ်ထင်တယ်ဗျ။ (Process တွေက တအားများလို့ ဖြစ်ကြောင်းကုန်စင်တော့ မရေးတော့ပါဘူးနော်)
“𝗙𝗼𝗿𝗺𝘂𝗹𝗮 𝗦𝘂𝗽𝗿𝗮” လို့ နာမည်ပေးထားတဲ့ ဒီကားလေးမှာ BMW ထုတ် B58 turbocharged inline 6 အင်ဂျင်အစား ဗြိတိန်ထုတ် JUDD GV 4.0L V10 racing အင်ဂျင်ကို ပြောင်းလဲတပ်ဆင်ထားပါတယ်။ ဆလင်ဒါအရေအတွက် ပိုများသွားပေမယ့် အလေးချိန်အတူတူလောက်ရှိတဲ့အပြင်ကိုမှ Total Output နှစ်ဆလောက်ထုတ်နိုင်တယ်ဆိုတော့ အတော်အားရစရာဗျ။ ကိန်းဂဏန်းတွေကို မျက်စိမှိတ် ခဏမေ့ထားပြီး အင်ဂျင်သံချည်း နားထောင်မယ်ဆိုရင်တောင် ကျေနပ်စရာကောင်းနေပါပြီ။ ၁၉၉၉ ခုနှစ်မှာ ဒီ racing engine ကို စတင်မိတ်ဆက်ခဲ့ပြီးတော့ ၂၀၀၀ ခုနှစ်အစောပိုင်း Le Mans series LMP1 (Le Mans Prototype 1) ပြိုင်ပွဲဝင်ကားတွေမှာ အများဆုံးတပ်ဆင်ကြတဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်မြင့်အင်ဂျင်တစ်လုံးပေါ့။ Formula Supra လို့ နာမည်ပေးတာကလည်း Brabham Formula One အသင်းရဲ့ V10 အင်ဂျင်ကနေ အဆင့်ဆင့် ဆင်းသက်လာလို့ပါ၊ အမ်း JUDD Supra ဆိုတာထက်တော့ ခေါ်ရတာ ပိုအထာကျတာပေါ့လေ…
ဒီကားလေးကို ကာဘွန်ဖိုက်ဘာ ဘော်ဒီအစိတ်အပိုင်းများစွာနှင့် တည်ဆောက်ထားတယ်၊ အတိအကျတော့မသိပေမယ့် body panel 90% လောက်က ကာဘွန်ဖိုက်ဘာတွေပါ။ အင်ဂျင်ချည်းဆိုရင်တော့ crank horsepower 730 bhp ဆိုပေမယ့် ကားမှာတပ်ဆင်ပြီး dyno run ကြည့်တဲ့အခါ 630 hp ဆိုပြီး ရလဒ်ထွက်လာပါတယ်။ ဒီလောက် ပေါ့ပါးတဲ့ကားမှာ 630 hp ဆိုတာက လိုအပ်တာထပ်တောင် ပိုနေတယ်ဗျ။ ဒါပေမယ့်လို့ ရိုင်ယန်က Professional Drifter ဆိုတော့ ဒီမြင်းကောင်ရေလောက်က ကလေးကစားစရာလောက်ပေါ့။ ဒီကားလေးအကြောင်းကို စိတ်ဝင်စားတယ်၊ ရိုင်ယန်တစ်ယောက် V10 Supra တစ်စီးဆောက်ပြီး ဘယ်လိုပြိုင်ပွဲမျိုးတွေ ဝင်ပြိုင်သွားမလဲ၊ Formula Drift မှာရော ဒီကားကို ဘယ်တော့များ လက်တွေ့မြင်ရမလဲဆိုပြီး ရင်ခုန်နေရင်တော့ Ryan Tuerck Youtube Channel - https://bit.ly/3Omu4T9 မှာ subscribe လုပ်၊ notifications on ပြီး နောက်ဆုံးရသတင်းအကြောင်းအရာတွေကို သွားရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။ ဒါနှင့် ကျွန်တော်က Formula One ပိုကြည့်ဖြစ်လို့ ဒီ content လေးမှာ Formula Drift အကြောင်းအမှားပါသွားတာဖြစ်ဖြစ်၊ Ryan နှင့် Formula Supra အကြောင်းလိုအပ်သွားတာဖြစ်ဖြစ် ရှိခဲ့ရင်လည်း သည်းခံပေးကြပါဦးဗျ၊ အားလုံးဘဲ Happy Father’s Day ပါဗျာ၊ ဖားသားကြီးနှင့်လည်း တည့်အောင်နေကြနော့၊ ဒါမှ ဆီဖိုးမှန်မှ

image