22 w - Translate

Neuschwanstein, Germany 💚💚💚

image
22 w - Translate

(၂၀၂၃-၂၄)ရာသီ ချန်ပီယံလိဂ်ပြိုင်ပွဲမှာ Clean Sheet အများဆုံးရယူထားတဲ့ ဒေါ့မန်

ယခုရာသီ ချန်ပီယံလိဂ်ပြိုင်ပွဲတွင် Clean Sheet (ဂိုးမပေးရသည့်ပွဲ) အများဆုံးရယူထားသည့်အသင်းအဖြစ် ဂျာမန်ကလပ်ဘိုရပ်ရှားဒေါ့မန်အသင်းက ထိပ်ဆုံးတွင် ဦးဆောင်နေပြီး ကစားခဲ့သော (၁၁)ပွဲတွင် (၅)ပွဲကို ဂိုးမပေးရအောင် စွမ်းဆောင်နိုင်ခဲ့သည်။ဒေါ့မန်အသင်းအနေဖြင့် ယခုရာသီအုပ်စုပွဲစဉ်များဖြစ်သည့် အေစီမီလန်နှင့်ပွဲ၊ နယူးကာဆယ်နှင့် အိမ်ကွင်း/အဝေးကွင်း နှစ်ပွဲစလုံးဂိုးမပေးခဲ့ရသလို၊ ရှုံးထွက်(၁၆)သင်းအဆင့်ဒုတိယအကျော့ပွဲစဉ် ပီအက်စ်ဗွီနှင့်ပွဲ၊ နောက်ဆုံးကစားခဲ့သည့် ဆီမီးဖိုင်နယ် ပထမအကျော့ပွဲစဉ် ပီအက်စ်ဂျီနှင့်ပွဲများတွင် Clean Sheet များရယူနိုင်ခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်။ယခုရာသီ ချန်ပီယံလိဂ်ပြိုင်ပွဲတွင် ဒေါ့မန်အသင်း၏နောက် Clean Sheet အများဆုံးရယူထားသည့်အသင်းများမှာ အင်တာမီလန်၊ ဘိုင်ယန်မြူးနစ်၊ ဆိုစီဒက်၊ အာဆင်နယ် အသင်းတို့ဖြစ်ကြပြီး (၄)ပွဲစီရယူခဲ့ကြခြင်းဖြစ်သည်။

image
22 w - Translate

လူတွေ သင့်ကို ကြိုက်လာဖို့လည်း
မကြိုးစားပါနဲ့ ။

လူတွေ သင့်ကို လေးစားဖို့လည်း
မကြိုးစားပါနဲ့ ။

လူတွေ သင့်ကို ချစ်လာဖို့လည်း
မကြိုးစားပါနဲ့ ။

လူတွေသင့်ကို အထင်ကြီးလာဖို့လည်း
မကြိုးစားပါနဲ့ ။

လူတွေ သင့်ကို ကြွေလာဖို့လဲ
မကြိုးစားပါနဲ့ ။

မနက်မိုးလင်းလို့ သင်နိုးထတဲ့အခါ
သင့်ကိုယ်သင် လေးစားနေဖို့ ကြိုးစားပါ ။

နေ့စဉ်သွားလာလှုပ်ရှားနေစဉ်မှာ
သင့်ကိုယ်သင် ချစ်နိုင်ဖို့ ကြိုးစားပါ ။

မှန်ထဲ ကြည့်တဲ့အခါမှာ
သင့်ကိုယ်သင် အထင်ကြီးဖို့ ကြိုးစားပါ ။

ညအိပ်ဖို့ ခေါင်းချတဲ့အခါမှာ
သင့်ကိုယ်သင် တန်ဖိုးထားနိုင်ဖို့ ကြိုးစားပါ ။

သင့်ရဲ့နောက်ဆုံးအချိန်မှာ (မသေခင်မှာ)
သင့်ကိုယ်သင် ကြွေနိုင်ဖို့ ကြိုးစားပါ ။

#မိုင်မိုင်းနမ့်စန်
#crd_to_owner_with_respect

image
22 w - Translate

လုပ်ငန်းတစ်ခုကို စချင်တိုင်း စလို့မရပါဘူး။ business plan ,business model ​သေချာချပြီး လုပ်ရပါမယ်။
​ငွေစာရင်းအတွက်လည်း အစထဲက ​​​ငွေ​ခေါင်းစဥ်ခွဲ၊ တစ်ကျပ် တစ်ပြားက အစ စာရင်းရှိရပါတယ်။ အဲဒါမှ ​နောက်ပိုင်း ကိုယ့် business အတွက် balance sheet ​သေချာထွက်နိုင်ပြီး business growth ဖြစ်လာလို့ share partner ​ခေါ်ဖြစ်ရင်လည်း စာရင်းဇယား အဆင်သင့် ချပြနိုင်မှာပါ။ မိမိ လုပ်ငန်း status မချပြနိုင်ဘဲ၊မိမိစာရင်း မရှင်းဘဲ ဘယ်သူမှ share မထည့်ပါ။

22 w - Translate

(2.5.2024) Thursday

ယနေ့ နံနက်ခင်း ရွှေဈေး၊ငွေဈေး နှင့် ဆီဈေးနှုန်းများအား ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်

image
22 w - Translate

(2.5.2024) Thursday

ယနေ့ နံနက်ခင်း ရွှေဈေး၊ငွေဈေး နှင့် ဆီဈေးနှုန်းများအား ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်

image
22 w - Translate

(2.5.2024) Thursday

ယနေ့ နံနက်ခင်း ရွှေဈေး၊ငွေဈေး နှင့် ဆီဈေးနှုန်းများအား ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်

image
22 w - Translate

(2.5.2024) Thursday

ယနေ့ နံနက်ခင်း ရွှေဈေး၊ငွေဈေး နှင့် ဆီဈေးနှုန်းများအား ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်

image
22 w - Translate

(2.5.2024) Thursday

ယနေ့ နံနက်ခင်း ရွှေဈေး၊ငွေဈေး နှင့် ဆီဈေးနှုန်းများအား ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်

image
image
image
image
22 w - Translate

Marketing Plan

အခုcompanyတွေမှာMarketing Managerရာထူးကိုတာဝန်ယူထားတဲ့managerတွေဆို Marketing Plan process ကိုသေချာနားလည်ထားဖို့လိုပါတယ်၊၊

Marketing plan တစ်ခုဆွဲမယ်ဆိုရင်

(၁)Situational Analysis(Marketing Audit)ကိုစလုပ်ရပါမယ်၊ကိုယ့်companyရဲ့competitor,
customer,channel,marketအခြေအနေ,ကိုယ့်productတွေရဲ့ product life cycleအခြေအနေ,ပြီတော့political,legal,social culture,economic,environmentအခြေအနေတွေကို သေချာလေ့လာရပါမယ်ပြီတော့ကိုယ့်companyရဲ့
departmentတစ်ခုချင်စီးကနေအားသာချက်၊အားနည်း ချက်များကိုသုံးသပ်ရပါမယ်၊၊ဒီဟာတွေအကုန်လုပ်ပြီးရင်ဆိုTOWS analysis စလုပ်လို့ရပါပြီး၊၊ဒါပြီးရင်တော့

(၂)Objectiveကိုစတင်သက်မှတ်ရပါမယ်၊objective သည်SMARTဖြစ်ရပါမည်၊ဥပမာobjectiveကတစ်နှစ်အတွင်းmarket shareကို ၂၅%နှုန်းရရမယ်,brand awarenessကိုသုံးလအတွင်ကိုယ့်target marketက၈၀%နှုန်းရရမယ်၊စသဖြင့် တိကျပြီးတိုင်းတာလို့လည်းရရမယ် တကယ်လည်းရနိုင်ရမယ် တိကျတဲ့အချိန် လည်းပါရပါမည်၊၊ဒါပြီးရင်တော့

( ၃)Strategyကိုစပြီးစဉ်းစားရပါမယ် ကိုယ်ကဘယ်သူကို ရောင်းမှာလည်း၊လက်ရှိစျေးကွက်မှာလား၊စျေးကွက်အသစ်မှာလား၊productအသစ်ထုပ်မှာလား၊ကိုယ့်productကတခြားcompetitor's productတွေနဲ့ဘယ်လိုတွေကွာ ခြားလဲစဉ်းစားရပါမယ်၊၊ပြီးရင်တော့

(၄)Marketing Mixဖြစ်တဲ့ 4Psကိုစစဉ်းစားရပါမယ်ဘယ်လိုproductကိုဘယ်လိုpackagingနဲ့ဘယ်လိုအမှတ်တဆိပ်နဲ့ ဘယ်လိုစျေးနှုန်းနဲ့ ဘယ်လိုလမ်းကြောင်းတွေကနေ ဘယ်လိုကြော်ညာပြီးရောင်းမယ်ဆိုတာစဉ်းစားရပါမယ်၊၊ ပြီးတော့

(၅)Financialနဲ့ပတ်သတ်ပြီးအရင်ကြေမှတ်BEPတို့ ,profit & loss statementတွေပါထည့်သွင်းရပါမယ်လိုအပ်ရင် sensitivity analysisပါလုပ်ရပါမယ်၊၊နောက်ဆုံးမှာတော့

(၆)Controlဆိုတဲ့ကိုယ်လိုချင်တဲ့ objectiveကို့ ရောက်မ ရောက်သိအောင် monthly ,quarterly, yearlyစသဖြင့် စောင့်ကြည့်နေရပါမည်၊၊ပြီရင်တော့ထိပ်ဆုံးမှာ Executive Summaryလိုခေါ်တဲ့ကိုယ်အထက်လူကြီးပဲဖြစ်စေလွယ်လွယ်နဲ့မြန်မြန်အတို့ချုပ်ကြည့်လို့ရအောင်planတစ်လုံးကို ခြုံငုံရေးသားပေးရပါမည်၊၊