Baidu က AI ဗီဒီယို ဖန်တီးရေးစနစ်သစ်ကို မိတ်ဆက်၊ ပြိုင်ဘက်များကို ယှဉ်ပြိုင်ရန် Search Engine ကို အကြီးစား ပြင်ဆင်
လုပ်ငန်းသုံးအတွက်သာ ရည်ရွယ်သည့် MuseSteamer ကို မိတ်ဆက်လိုက်ပြီး ByteDance နှင့် Tencent တို့၏ ဖိအားပေးမှုများကို တုံ့ပြန်လိုက်ခြင်း ဖြစ်သည်။
တရုတ်နိုင်ငံ၏ နည်းပညာကုမ္ပဏီကြီး Baidu သည် ဇူလိုင်လ ၂ ရက်နေ့တွင် ဉာဏ်ရည်တု (AI) နည်းပညာသုံး ဗီဒီယို ဖန်တီးရေးစနစ်သစ်တစ်ခုကို မိတ်ဆက်လိုက်ပြီး ၎င်း၏ အဓိက ရှာဖွေရေးအင်ဂျင် (search engine) ကိုလည်း အကြီးစား အဆင့်မြှင့်တင်မှုများ ပြုလုပ်ခဲ့ကြောင်း ကြေညာခဲ့သည်။ ဤသည်မှာ ပြည်တွင်းပြိုင်ဘက်များဖြစ်သော ByteDance၊ Tencent နှင့် Alibaba တို့၏ ပြင်းထန်လာသော AI နယ်ပယ်အတွင်းရှိ ပြိုင်ဆိုင်မှုများကို တုံ့ပြန်လိုက်ခြင်း ဖြစ်သည်။
စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများအတွက် MuseSteamer
Baidu ၏ AI ဗီဒီယို ဖန်တီးရေးစနစ်သစ်ကို MuseSteamer ဟု အမည်ပေးထားပြီး၊ ၎င်းသည် ရုပ်ငြိမ်ဓာတ်ပုံများမှ ၁၀ စက္ကန့်အထိရှည်သော ဗီဒီယိုများကို ဖန်တီးပေးနိုင်စွမ်းရှိသည်။ ဤစနစ်ကို အသုံးပြုသူများ၏ လိုအပ်ချက်အပေါ်မူတည်၍ Turbo, Pro, နှင့် Lite ဟူ၍ ဗားရှင်းသုံးမျိုးဖြင့် ထုတ်လုပ်ထားသည်။
အရေးကြီးသည့်အချက်မှာ OpenAI ၏ Sora ကဲ့သို့သော ပြိုင်ဘက်ထုတ်ကုန်များသည် သာမန်စားသုံးသူများကို ပစ်မှတ်ထားသော်လည်း၊ Baidu ၏ MuseSteamer မှာမူ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းသုံးအတွက်သာ သီးသန့်ရည်ရွယ်သည်။ သာမန်ပြည်သူများအတွက် အက်ပလီကေးရှင်းကိုမူ ထုတ်လုပ်ထားခြင်း မရှိသေးပေ။ ဤနည်းဗျူဟာသည် ဒစ်ဂျစ်တယ်စျေးကွက်ရှာဖွေရေး၊ ဂိမ်းကစားခြင်း၊ e-commerce နှင့် ကြော်ငြာများအတွက် အကြောင်းအရာများ ဖန်တီးထုတ်လုပ်သည့် လုပ်ငန်းကဏ္ဍများကို ပစ်မှတ်ထားခြင်းဖြစ်သည်။
Search Engine ကို အကြီးစား အဆင့်မြှင့်တင်ခြင်း
MuseSteamer နှင့်အတူ Baidu သည် ၎င်း၏ search engine ကိုလည်း အဓိကကျသော အဆင့်မြှင့်တင်မှုများ ပြုလုပ်ခဲ့သည်။
Multimodal Search: အသစ်ပြင်ဆင်ထားသော search box သည် ပိုမိုရှည်လျားသော မေးခွန်းများကို လက်ခံနိုင်ပြီး၊ အသံနှင့် ပုံများကို အသုံးပြု၍ ရှာဖွေနိုင်သည့်စနစ် (multimodal search) ကို ထောက်ပံ့ပေးထားသည်။
Personalized Results: Baidu ၏ AI နည်းပညာကို အသုံးပြု၍ ရှာဖွေမှုရလဒ်များကို အသုံးပြုသူအတွက် ပိုမိုတိကျပြီး ပိုမိုပစ်မှတ်ကျသော အကြောင်းအရာများကို ဖော်ပြပေးမည်ဖြစ်သည်။
ပြင်းထန်လာသော AI ပြိုင်ဆိုင်မှု
ဤသို့သော အဆင့်မြှင့်တင်မှုများသည် တရုတ်နိုင်ငံအတွင်း AI နယ်ပယ်၌ ပြိုင်ဆိုင်မှု ပြင်းထန်လာခြင်းကြောင့် ဖြစ်သည်။ အထူးသဖြင့် ByteDance ၏ Doubao နှင့် Tencent ၏ Yuanbao ကဲ့သို့သော AI chatbot များသည် သုံးစွဲသူများအကြားတွင် ပိုမိုလူကြိုက်များလာသဖြင့် Baidu အပေါ် ဖိအားများ တိုးလာခဲ့သည်။ ဤခြေလှမ်းသစ်များဖြင့် Baidu သည် လုပ်ငန်းသုံး AI ဝန်ဆောင်မှုဈေးကွက်တွင် ၎င်း၏ရပ်တည်ချက်ကို ခိုင်မာစေရန်နှင့် ပြိုင်ဘက်များကို တုံ့ပြန်ရန် ရည်ရွယ်ထားသည်။
