လူတွေက ခေတ်ရှိတုန်းမှာ ကားတွေရဲ့ Design ကွန့်မြူးမှုကို အသိမှတ်ပြုဖို့အားနည်းပါတယ်၊ ဟိုးအရင် Aston Martin Lagonda ဆိုရင်လဲ ကားကြီးက အဲဒီခေတ်မှာ Super car ကိုမှ 4 door design မျိုးပါ၊ ကွန်းကော့ လေယာဉ်ကြီးလိုပါပဲ၊ လူတွေက ရုပ်ဆိုးတယ်ဘာညာနဲ့ ခုခေတ်မှ သာကြိုက်နေကြတာပါ။ Lexus LS 500 ဆိုလဲ သူ့ design ပိုင်းမှာ Cedric လိုပဲ စွန့်စားထားတာတွေ အများကြီးပါ၊ တခြား German ကားတွေလို ရိုးရိုး ပြိုင်ဖို့ဆို အကွေးအကောက်တွေ ထည့်မနေနဲ့ Lexus ES သာသာ ကိုပဲ လိုင်းအဖြောင့်တွေနဲ့ အကြီးစား အရှည်စားကြီး ထုတ်ပစ်လိုက်ရုံ ပါပဲ။ LS500 ရဲ့ စွန့်စားထားတာတွေကို လူတွေက သတိမပြုမိပါဘူး၊ ကျတော့်လိုပဲ နောင် ၁၅ ကျော်ကြာ အချိန်လွန်မှ သတိပြုမိနိုင်တယ့် တခြားကားတွေ အများကြီးလဲ ရှိပါသေးတယ်။ နောက်ရတဲ့ သင်ခန်းစာတခုကတော့ လူတွေအဆင်သင့် မဖြစ်သေးတဲ့အရာတွေကို အချိန်မတန်သေးခင် မိတ်ဆက်ပေးခြင်းဟာ စီးပွားရေးအရတော်တော်စွန့်စားရပါတယ်၊ Tesla သာ 2000 ခုနှစ်လောက်ပေါ်လာရင် ဒီနေ့လိုမအောင်မြင်ပါဘူး၊ ဘာလို့လဲ ဆိုတော့ အဲဒီခေတ်က လူတွေက Environmental Awareness နည်းသေးသလို Social pressure တွေ၊ Regulation pressure တွေ သိပ်မရှိသေးပါဘူး။ Nissan Cedric ကတော့ 2004 ခုနှစ်မှာ နှစ်ပေါင်းများစွာ ထုတ်လုပ်ခဲ့တဲ့ Cedric တံဆိပ်ကို ရပ်ခဲ့ပြီး Nissan Fuga နဲ့အစားထိုးခဲ့ပါတယ်၊ ခုနောက်ဆုံးပေါ် Fuga ကလဲ Design တော့ကြာနေပြီပေမယ့် တော်တော်လေးကို အကွေ့အကောက်တွေနဲ့ သေချာလှအောင်ဖန်တီးထားတာပါ၊ သိပ်တော့ မအောင်မြင်ပါဘူး။ လှတာတော့ တော်တော်လှပါတယ်၊

