20 w - Translate

ကားအင်ဂျင် တုန်ခါမှုကို ဖြစ်ပေါ်စေတဲ့ အချက်(၈)ချက်
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ကားမောင်းတဲ့ သူတွေ တော်တော်များများ မကြာခဏတွေ့ကြုံနေရတဲ့ ကား အင်ဂျင် ပုံမှန်မဟုတ်ဘဲ တုန်ခါစေတဲ့ ပြသနာတွေကို တင်ပြပေးသွားပါ့မယ်။

🔸(1) လေတံခါး ( Throttle Body) နဲ့ ( ISC Valve) တွေ ချေးပိတ်တာ

ကားအင်ဂျင် တုန်ခါမှုရဲ့ 70% လောက်ကဒီနှစ်ခုမှာ ချေးပိတ်လို့ ဖြစ်တာများပါတယ်။
ဒီနှစ်ခုရဲ့ အလုပ်လုပ်ပုံကလည်း သဘောတရားအခြေခံ နီးစပ်ပြီး တချို့ကားတွေမှာ အတွဲလိုက်ရှိပြီး တချို့ကားတွေမှာတော့ သီးသန့်စီတည်ဆောက်ထားပါတယ်။

အားလုံးသိထားတဲ့အတိုင်းပဲ ကားအင်ဂျင်တုန်ခါတာနဲ့ လေတံခါးဖြုတ်ဆေးကြောတယ်ဆိုတာ အစဉ်အလာတစ်ခုလိုတောင် ဖြစ်နေပါပြီ။

🔸(2) Spark Plugs တွေ မကောင်းတာ

ကားအင်ဂျင်မှာ အသုံးပြုထားတဲ့ Spark Plugsတွေ မကောင်းဘူးဆိုရင် ကားအင်ဂျင်လည်ပတ်ဖို့ ဆီတွေကို မီးလောက်ကျွမ်းပေးဖို့ လုံလောက်တဲ့ မီးပွင့်မှုတွေ ဖြစ်မလာနိုင်တော့ဘဲ ကားအင်ဂျင် တုန်ခါမှုတွေကို ဖြစ်လာစေပါတယ်။

🔸(3) Fuel Filter တွေ ချေးပိတ်တာ

Fuel Filter တွေ ချေးပိတ်နေတယ်ဆိုရင် ဆီပန့်ကနေ လုံလောက်တဲ့ ဖိအားရှိတဲ့ ဆီတွေကို Injectorတွေ ဆီမပို့ဆောင်တော့ဘဲ အင်ဂျင်တုန်ခါမှု ဖြစ်ပေါ်လာစေပါတော့တယ်။

🔸(4) အင်ဂျင်အဝင်လေပိုက်တွေ ပေါက်တာ၊ ကွဲတာ

ကားအင်ဂျင်တစ်ခု လည်ပတ်ဖို့ အဓိက လိုအပ်တဲ့ အရာတွေထဲမှာ လေ လည်းပါဝင်တာမို့ ဒီလေပိုက်တွေ သေချာမတပ်ဆင်ထားလို့ ကားမောင်းရင်း ပြုတ်ထွက်သွားတာ၊ ဆွေးမြေ့နေတဲ့ လေပိုက်အက်ကြောင်းတွေကနေတဆင့် လေတွေဝင်နေတာကြောင့် အင်ဂျင်ရဲ့ ဆီနဲ့လေ အချိုးမမှန်မှုတွေ ဖြစ်ပေါ်လာစေပြီး ကားအင်ဂျင်တုန်ခါမှုကို ဖြစ်လာစေပါတယ်။

🔸(5) အင်ဂျင်မောင်းတိန်းတွေ မကောင်းတာ

ပုံမှန်အားဖြင့် ကားအင်ဂျင်တိုင်းမှာ အင်ဂျင်မောင်းတိန်း အနည်းဆုံး ၂ခု ကနေ ၃ ခု ၄ခုထိပါတတ်ပါတယ်။
ဒီကောင်တွေရဲ့ အဓိကလုပ်ဆောင်ချက်က အင်ဂျင်ကို ကားဘော်ဒီမှာ အသေတပ်ဆင်တာမျိုး မလုပ်ဘဲ လိုအပ်သလောက် အတိမ်းအစောင်း လှုပ်နိုင်ခါနိုင်အောင် ထိန်းထားပေးတာပါ။
အင်ဂျင်နဲ့ ဘောဒီကို တွဲဖက်ပေးထားတဲ့ ဒီကောင်တွေ တလုံးလုံး ပျက်ပြီဆိုရင်၊ မောင်းတိန်းဆွေ အားပျော့လာပြီး အင်ဂျင်ဟာ သိသိသာသာ တုန်ခါပါတယ်။

🔸(6) Mass Air Flow Sensor ( MAF) တွေ မကောင်းတာ

MAF Sensors တွေ ချေးကပ်ပြီး၊ ချို့ယွင်းပြီး အလုပ်လုပ်တာ မမှန်တော့ဘူးဆိုရင် ECMကိုပို့ပေးတဲ့ အချက်အလတ်တွေ မှားယွင်းကုန်ပြီး ဆီနဲ့လေ အချိုးတွေ မမှန်တော့ပါဘူး။
ဒီမှာ အင်ဂျင် တုန်ခါတွေ ဖြစ်ကုန်ပါတော့တယ်။

🔸(7) Injectors တွေ မကောင်းတာ

Fuel Injectors ( Petro Engine) နဲ့ Nozzle ( Diesel Engine) တွေ ချေးပိတ်ဆို့တာ ၊ ကာဗွန်ဂျိုးတက်တာတွေ ဖြစ်ပြီး ကားအင်ဂျင်လည်ပတ်မှု ဖြစ်စဉ်ကို အနှောက်အယှက်ပေးတာမို့ ကားအင်ဂျင် တုန်ခါမှုကို ဖြစ်စေတာပါ။

🔸(8) Timing Belt ကြိုးတွေ ချော်တာ၊ ပွန်းစားကုန်တာ

Timing Belt ကြိုးတွေ ပွန်းစားပြီး Timing အသွားအလာကျော်တာ၊ တိုင်ပင်ချော်တာတွေကြောင့် ကားအင်ဂျင် တုန်ခါမှုတွေကို ဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။

ကဲ သင်ရော ကားအင်ဂျင် တုန်ခါတဲ့ ပြသနာမျိုး ကြုံဖူးပြီလား။

သင့်ကားရော ဘယ်အချက်တွေနဲ့ ကားအင်ဂျင် တုန်ခါမှုတွေကို ကြုံတွေ့ဖူးကြသလဲ။

image