22 w - Translate

ပိုရောင်းကောင်းချင်ရင် သက်သေပြပါ ✅

ကျွဲကောသီးရောင်းတဲ့သူ 2 ယောက်ရှိတယ်ဆိုပါစို့

ပထမစျေးသည်က ခွဲပြပြီး တစ်စိတ်ကျွေးတယ်..
ကြိုက်မှ အခွံခွာပြီး ပလတ်စတစ်ကပ်ပေးတယ်..

ဒုတိယစျေးသည်က အသီးကို အကိုင်မခံဘူး..
အသီးနာမှာစိုးလို့ပါပေါ့...
ကြိုက်ရင်ဝယ် မကြိုက်ရင်မဝယ်နဲ့ပုံစံမျိုးပေါ့

ကိုယ်သာ ကျွဲကောသီးချိုချိုလေး တကယ်စားချင်တဲ့သူဆိုရင် ဘယ်သူ့ဆီမှာဝယ်ဖြစ်မလဲ?

=====

ကိုယ်တိုင်​စားဖို့၊ မိသားစုစားဖို့ ဆိုတဲ့သူတွေကတော့ ပထမတစ်ယောက်ဆီကနေပဲ ဝယ်ကြမှာပါ...

ဘာလို့လဲဆိုရင် စျေးသည်က သူ့ရဲ့ကျွဲကောသီးရဲ့ ချိုမြိန်မှုကို သက်သေပြပြီးမှ ရောင်းတာမလို့ပါပဲ ✅

စျေးရောင်းတဲ့အခါ ပစ္စည်းကောင်းကြောင်း သက်သေပြနိုင်ရင် Customer တွေက ပိုပြီးယုံကြည်ကြပါတယ် 🌟

=====

ဥပမာ ကိုယ်က Diaper ရောင်းတာဆို Video ထဲမှာ Diaper ကို ကိုင်ပြီး ရေစုပ်မှုအားကိုပြတာမျိုး...

အထည်က ဘယ်လောက်အထိလှကြောင်းပြချင်ရင် ကိုယ်တိုင်/မော်ဒယ်ဝတ်ပြပြီး ရှုခင်းလှတဲ့နေရာမျိုးမှာ ဓာတ်ပုံရိုက်ပြတာမျိုး

ကိုယ်ရောင်းတဲ့ စတီးအိုးက ဘယ်လောက်ခိုင်လဲပြချင်ရင် 3ထပ်တိုက်ပေါ်ကနေ ပစ်ချပြတာမျိုး

အစရှိသဖြင့် သက်သေပြလို့ရပါတယ် 🤗✨

=====

ပစ္စည်းမဟုတ်ပဲ ဝန်ဆောင်မှုရောင်းတာဆိုရင် ဒီလိုပေါ့ 👇🏻

ဥပမာ အိမ်သုတ်လုပ်ငန်းဆိုရင်
ဆေးမသုတ်််ခင်နဲ့ ဆေးသုတ်​ပြီး ပြောင်းလဲမှုတွေကိုပြတာမျိုး၊

ဂျပန်စာသင်တန်းတွေဆိုလဲ သင်တန်းသားတွေရဲ့ စကားပြောကျွမ်းကျင်မှုတွေကို Video နဲ့ပြတာမျိုး၊

Boost Service မှာဆိုရင်တောင် Result ကောင်းတာလေးတွေ Screenshot ရွေးပြပြီး Service အပ်လို့ရပါတယ်ပြောရင် ပိုပြီးအပ်ချင်ကြသေးတာပဲမလား 😏

=====

ဒါကို Evidence Based Marketing လို့လဲ​ခေါ်ပါတယ်

ကိုယ်​ဘာပဲ​ရောင်းရောင်း သက်သေပြပြီးမှရောင်းပါ

လူတွေက သက်သေပြရင် ပိုယုံတတ်ကြတာမလို့ပါ ✅

=====

ဒီနေ့ကစပြီး Page မှာ သက်သေပြဖို့ကြိုးစားကြည့်ပါ
ရောင်းအားသေချာပေါက်တိုးတက်လာပါလိမ့်မယ် 💖