ပြည်တွင်း ဖရဲ၊ သခွားမွှေး တောင်သူများ အရှုံးပေါ် နေ
ဒီဇင်ဘာ ၁၇
ဖရဲသီးနှင့်သခွားမွှေးလုပ်ငန်းများ ရာသီချိန်ရောက်နေပြီဖြစ်သော်လည်း ရှမ်းပြည်နယ်အရှေ့ ပိုင်းလမ်းကြောင်းမှတစ်ဆင့်သာ တင်ပို့နိုင်သဖြင့် အရည်အသွေးကျဆင်းပြီး ဈေးကောင်းမရကြကြောင်း ဖရဲ၊ သခွားလုပ်ငန်းရှင်များထံမှ သိရသည်။
ပြည်တွင်း၌ ဖရဲသီးနှင့် သခွားမွှေးများ ထွက်ပေါ်ချိန်ရောက်သော်လည်း ပြည်တွင်း၌ ဈေးကောင်းမရသည့်အပြင် ပြည်ပသို့တင်ပို့ရာတွင်လည်း သယ်ယူပို့ဆောင်ချိန်ကြာမြင့်နေကာ အရည်အသွေးကျဆင်းနေပြီး တရုတ်ဘက်မှ ဈေးနှိမ်ဝယ်ယူနေကြောင်းသိရသည်။
ယခင် မူဆယ်-ချင်းရွှေဟော် လမ်းကြောင်းအစား မိုင်းလားဘက်မှ တင်သွင်းရောင်းချနေရာ ယခုဒီဇင်ဘာလမှစတင်ကာ ဖရဲ၊ သခွားသီး တစ်စီး၊ နှစ်စီးခန့် စတင်ရောင်းချနေကြောင်း တစ်တန်လျှင် တရုတ် ယွမ်ငွေ (၂၅၀ဝ) ခန့်ရရှိနေကြောင်း သိရသည်။
"တိုက်ပွဲတွေမဖြစ်ခင် နယ်စပ်ဂိတ်တွေ ဖွင့်တဲ့အချိန်က တရုတ်ဘက်ကို ဖရဲသီးတင်ရတာ အခုလောက်စရိတ်မကုန်ဘူး။ အခုက မိုင်းလားဂိတ်တစ်ခုကပဲ ဖရဲသီးပို့ရတော့ ကားခပိုပေးရသလို လမ်းမှာလည်း ခရီးကြန့်ကြာတော့ ဖရဲသီးအရည်အသွေးက လျော့လာတယ်။ လမ်းမှာပေးရတဲ့ဂိတ်ကြေးတွေက များသလို တရုတ်ကလည်း ဖရဲသီးမကောင်းရင် ဈေးနှိမ်တယ်"ဟုနယ်စပ်ကုန်သည်တစ်ဦးကပြောသည်။
လတ်တလော ငွေလဲနှုန်းအရ ဖရဲသီးတစ်တန်လျှင် (၁၅)သိန်းကျပ်ဝန်းကျင်ရရှိနေသော်လည်း ဖရဲသီးတင်ပို့ရာတွင် ကားတစ်စီးစာ စိုက်ခင်း ကုန်ကျငွေနှင့် တင်ပို့စရိတ်မှာ ငွေကျပ်သိန်း(၂၆၀) နီးပါး ကုန်ကျခြင်းကြောင့် လတ်တလောတင်ပို့ရာ၌ နယ်စပ်ဒေသများမှစိုက်ပျိုးထားသည့် ရှမ်းဖရဲသီးများကိုသာ တင်ပို့နေကြောင်း အောင်ပန်းမြို့ရှိ သီးနှံပွဲရုံတစ်ခုမှ သိရသည်။
"နယ်စပ်ဂိတ်တွေက ပိတ်ထားတော့ ဖရဲသီးက တရုတ်ကိုပို့ရင်လည်း ရှုံး ၊ ဒီမှာရောင်းလည်းရှုံး ဖြစ်နေတယ်။ ဖရဲသီးပို့ရတာ လမ်းမှာကြာလို့ ပျက်စီးရင် အပုပ်အလျော့က (၃)တန်ကနေ (၁၅) တန်အထိရှိတယ်"ဟု ဖရဲကုန်သည်တစ်ဦးက ပြောသည်။
တောင်ကြီး-ကျိုင်းတုံ-မိုင်းလားလမ်းမှလာသော ဖရဲသီးကားများ နည်းပါးသွားသော်လည်း ရှမ်းမြောက်ရှိ ဖရဲသီးကားများက ကွတ်ခိုင်ရှိ MNDAA ရုံးတွင် ထောက်ခံချက်ယူပြီး သိန္နီ-ကွမ်းလုံ-နမ့်တစ်မှတစ်ဆင့် ပန်ဆန်းလမ်းကြောင်းအတိုင်း တရုတ်ပြည်သို့ တင်ပို့နေကြောင်းသိရသည်။
Credit - NP News Agency
#သတင်းဟင်းလေးအိုးကြီး
